♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, March 1, 2010

..:: REUNION oh REUNION ::..


..:: salam semua! ::..

hari nie kina nak tunaikan janji kina pada korang pasal nak ceritakan pasal reunion kina hari sabtu lepas. kali nie mmg best! walaupun x semua yg datang. sape yg datang hari tue mmg sporting. mmg best la....kat bawah nie gambo kawan2 kina yg datang. 
(suhaniza & Zalina)
 
(Ramzan)
(Suhaniza & Nor Fadillah)

 
(Nor Nazela & Zalina)
(Nor Fadilah)
(Ain)
(Ateh)
 

 

sori lah x byk sangat gmbo yg kina ambil. coz camera digital kina buat hal lak. adesss.... nie gambo ramai2 nie pun kina amek kat Facebook kawan kina.  yg best nyer dapat jumpa dorang. masing2 bawk handbag!! heheheheh..kina jer yg x bawak. coz adam ikut nenek dia balik kampung. semua tanya mana anak ko? mana anak ko? huhuhuhuuu..10 yg tanya 10 gak la kina kena jwb benda yg sama. hehehehehe..

lepas je jumpa dorang. kina kena bergegas balik Kajang... x sabo nak jumpa adam!! rindu gilerrrr... itu baru 1 hari x jumpa dah rindu kan?

mlm tue gak kina rasa sedih sgt sebab kina tgk berita pasal budak 3 tahun mati kena dera dgn pakwe mak dia. kesian tul budak tue!! mak dia tue mmg x sayang anak kan? mak dia kata x sangka pakwe dia sanggup pukul anak dia sampai mati. tapi sebelum ni dia ada dgr org cerita anak dia kena pukul dgn pakwe dia. tapi x percaya. bila anak dia dah mati nak menangis gila b*b* !! entah2 berlakon jer.... kina hairan lah kenapa mak dia jadi macam nie. sayang sangat kat JANTAN mcm tue. tgk sekarang ape yg dorang buat TUHAN dah tunjukkan. lepas nie bawak2 lah bertaubat! sekarang nak menangis guling-guling pun x leh nak kembalikan nyawa anak dia.

adesss....sungguh kejam manusia itu? manusia ker?

buat kawan2 kina:
walawehhhh..korang mmg best!! nanti tahun depan kita buat lagi yew. Dan terima kasih pada intan kerana sudi menganjurkan perjumpaan ini. tanpa ko perjumpaan mcm nie x jadi. harap2 lepas nie kita buat lagi best. ok?

4 comments:

~0~ said...

bestnye reunion camni.,...

~0~ said...

baby baju biru tue sungguh tembam...heeheheh

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~o~

ha'ah...tembab kan?

kak ina kl said...

salam kina..memang best jumper member lama ni..mesti byk pot pet..pot pet..

budak bdk tu memang siotttt..hadap sgt dengan jantan tak guna tu...geram sungguh..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣