♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, March 31, 2010

..:: Din BerambOi sekarang tengah KOMA!! ::..

::salam::

kOrang ada dengar berita x kat tv3 mlm tadi?Din BerambOi sekarang sakit tenat dan berada dalam KOMA. kina pasti ramai peminat dia ramai kat luar. kina x bape minat sgt la. tapi kita sebagai hamba ALLAH..mari lah kita beramai2 berdOa agar dia cepat sedar dan cepat sembuh. 

kina dgr berita smlm dia termakan makanan yg mengandungi kencing tikus!

adesss...cian dia.

11 comments:

Ain said...

betul ke?

sakit apa ya?

moga beliau kembali sedar dan pulih seperti sediakala....

shiori_LA said...

ada gak dengar berita semalam tapi dengar dia koma je tak perasan lak sakit apa...ingat accident ke apa?

PUANSTOBERI said...

a'ah..terkejut bila dgr berita mlm td. trus tgk kat porem2 berkaitan nak tau citer lanjut. Kak reen sker DB ni dalam drama sebabak ERA jer. Sgt lawakss.. hik hik

PUANSTOBERI said...

a'ah..terkejut bila dgr berita mlm td. trus tgk kat porem2 berkaitan nak tau citer lanjut. Kak reen sker DB ni dalam drama sebabak ERA jer. Sgt lawakss.. hik hik

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Ain~

dia x sakit pape..cuma dia termakan makanan yg mengandungi racun. tapi kina sendiri x pasti...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~shiori_LA~

mula2 kina pun pikir mcm tue..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~PUANSTOBERI~

kina pun x cari info terkini pasal Din Beramboi nih..kalau kak reen tahu bg tahu kina yew. kina cuma tgk bite mlm tadi jer..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

doakan beliau cepat sembuh..
gua antara yang suka tgk beliau merepek kat tv atau radio..

Mak Su said...

kencin tikus?

sandal kecik said...

sian dia kan..tikus kencing merata kita tak tau..kena jaga kebersihan

HonEyBuNNy said...

semoga dia cpt sembuh kan kak......amin...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣