♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, March 4, 2010

..:: Suamiku Dah Kawen Lain ::..

..::salam::..

aku betul tak sangka suami aku berkawen dengan perempuan indon. aku tak kenal perempuan itu!! aku tak pernah nampak sebelum ini. kenapa ko curang?? ape salah aku??

 yang aku tak puas hati suami aku siap bawa perempuan tue tinggal bersama-sama aku. Oh....tidakkkkkk!! aku jijik melihat keintiman mereka berdua. menyampah!! aku nak lari dari semua ini. aku tak sanggup nak melihat kecurangan suami aku!!

Ya Allah..kenapa aku rasa betul2 kehilangan dia? dia dah tak sayang aku lagi ker? mengapa semua ini terjadi pada diri aku? huk..huk..huk...

makin lama aku tengok mereka berdua aku makin sedih..menangis tak berhenti2. bila aku melihat mereka berdua aku menangis..sepanjang hari aku menangis.

aku dengar adam pun menangis...makin lama makin kuat di telinga aku. tetiba aku terjaga adam dah dekat sebelah aku. Dan aku cepat2 cari suami aku, dia  ada disebelah kanan aku. Eh.... aku mimpi rupanya!!

Ya Allah...aku ingat kan ape yg aku alami tadi betul2 berlaku dalam hidup aku. Al-hamdulillah sangat2 ia hanyalah mimpi!!

aku betul2 rasa kehilangan suami aku...dan aku betul2 rasa sedih dalam mimpi aku tadi. Baru aku tahu rupanya aku sebenarnya betul2 sayangkan suami aku. Dan aku tak mahu kehilangan dia dan berkongsi kasih dengan perempuan lain. 

andai semua itu terjadi kepada aku... aku akan sedih sepanjang hayat aku. 

Ya Allah kau panjangkanlah hubungan aku suami isteri dan jadikan lah kami kuarga yang bahagia selamanya di samping ank tersayang.

aminnnn...

kepada kaum ibu... sayangilah orang yg kita sayang. jangan sampai kita kehilangan dia baru kita menyesal selamanya.

20 comments:

firahadifa said...

dear, kekeke...

kengkadang i pon ade mimpi chenggitu... bile bangun tido jer terus marahkan hubby, n majuk satu hari..

but now i da x cam tu.. i terjumpa seseorang yg bleh tafsir my mimpi... n Maksudnyer bukan seperti yg kite mimpikan...

kekeke

mrs.ecam said...

uish terkjut mak nokk ingtkn btol2 jd td...ah mimpi ghupenyer...tp sye pong pnah gak mimpi cenggini...mmg sngt x besh n berhrp ia hnya mipmpiiiii.......

Ummi Hanie said...

masyaAllah...mati2 ingat betul2 tadi..mintak simpang malaikat 44 laa....kita xcukup kuat utk dugaan mcm tu kan ?

Mak Su said...

aiyo.....

nightmare

selisih malaikat 44

shiori_LA said...

huhuhu..suspen je akak baca tadi..akak pun pernah alami mimpi yang sama dengan kina tapi bukan la dgn indon tapi dgn pompuan muda la hahaha....pas bangun tido tu rasa menangis tu sampai keluar lak..hehehehe terus pening pala...

sandal kecik said...

saspen je hihi..
tp tu la..kalau aku pun tak sanggup..rasa nya takde sape yg sanggup suami kawen lain.

~0~ said...

ye sebelum terlambat

ika said...

huhu...sedih gyler ar kalu btol2 terjadi wei..harap2 bahagia selalu nyer

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~firahadira~

ha'ah..kina pun ada jgk dgr mcm tue. ape yg kita mimpi tue jadi terbalik.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mrs.ecam.. Ummi Hanie.. mak su.. shiori_LA.. sandal kecik..Dan ~O~

itulah...naseb bek mimpi. kina takut sgt2 terjadi pada kina.

lepas nie kina akan syg giler pada dia. supaya dia lebih sayang kina dari kina.

barulah dia x cari lain. tul kawan2?

terima kasih kerana sudi kongsi kesedihan nie dgn kina. mcm nie kina syg kat korang!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ika~

terima kasih ika..aminn...

Alimaz-Kembara Terasing said...

laaaaa ingatkann betoi2 tadi....

iina said...

mimpi mainan tido.. sebelum tido basuh kaki dulu.. tepuk2 bantal kot hehehe ;)

giGGLe said...

hahaha...
tertipu...
baru nak sedih akak dpt nasib cmgini...

ish2...naseb xde benda...

HonEyBuNNy said...

huh....terkejuttt ila td...suspen tol..uhuhuh

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Alimaz-..giGGLe..HonEY BuNNy~


sori..kina bukan nak bg suspen. tapi itu yg tersingkap dlm hati dan perasaan kina mlm tue. kina batul2 rasa sedih dan ceritakan blk ape yg kina mimpi.

tapi suspen kan? hehehehehe

~iina~

hik...tue la..kina mlm tue terlupa kot nak cuci kaki. tepok bantal tue kina dah lama x buat. agknye pasal tue kot? hehehehehe

pepun tq u alls!

Ju@Lucky^Mummy said...

hik3 saspen..

semoga kekal bahagia ngn family u~

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Ju@Lucky^Mummy~

suspen ker? lor sori lah...hik. kina betul2 takut mlm tue. takut mimpi tue benar2 terjadi.

pepun...tq doakan tuk kina. kina pun doakan mcm tue gak kat kamu.

aminnnn...

Kak Nora said...

Banyak tengok telemovie ni, terbawa-bawa ke mimpi. Atau tak cuci kaki sebelum tidur?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Kak Nora~

telemovie? hik..x tahu la kak. agaknye kot.

x basuh kaki pun yew..

hehehehehe

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣