♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, March 31, 2010

..:: BERITA TERKINI DIN BERAMBOI ::..

::salam::

kina ada baca bLOg L@na Journal ..kat situ mcm2 info pasal kencing tikus nih. kalau korang nak tahu lebih lanjut pergi lah blOg dia. 

dan kat situlah kina dpt BERITA TERKINI pasal Din BerambOi..

terkini dari fb aznil .. din beramboi dah stabil dan sudah boleh bernafas dengan baik cuma belum sedarkan diri .. alhamdulillah

13 comments:

Mak Su said...

alhamdulillah

sI tEDI said...

alhamdulillah

Aimee Termizi said...

Shahriza Mahmud:Berita terbaru yang diterima dari adik Din Beramboi, kesihatannya kembali kritikal dan doktor menasihatkan agar bersedia dengan segala kemungkinan.

Aimee Termizi said...

Shahriza Mahmud:Berita terbaru yang diterima dari adik Din Beramboi, kesihatannya kembali kritikal dan doktor menasihatkan agar bersedia dengan segala kemungkinan.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Mak Su & sI tEDI~

sama2 lah kita berdoa kan mak su

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Aimee Termizi~

Ya Ampun.....yew ker?

♠ayuzdeathwish♠ said...

ingtkan ko yg infokan~
ces

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baca N3 kina tue..

Rasa bersyukur..Beliau dh stabil..

But terbaca plak komen dr Aimeen tu..

Sedih plak..Sama2lah kita berdoa yg terbaik utk beliau..semoga beliau kembali sihat!!

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

alhamdulillah..
semoga esok beliau dah boleh g main bola plak..
maknanya beliau sihat..

kan..
kan..
kan..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ayuzdeathwish~

hik..kina tOlong sampaikan infO jerk. x salah kan?

kan?

kan?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~LiLy @ MumMYQisTiNa~

itulah..kita sama2 lah berdoa untuk dia. hari ini hari dia perlukan sokongan dari kita. hari kita? harap mcm tue jgk. TUHAN akan membalasnya dgn kebaikan.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ Alvin~

hai alvin...ko dtg gak blOg kina yew!

huhuhuhu..

huuuuuuu...

bukan din beramboi dpt main bola je..main galah panjang kompom dia dah sht!

atty's said...

semoga din beramboi cepat sembuh.
tak besh era din takde..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣