♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, March 17, 2010

..:: pengalaman NGERI aku MALAM tadi ::..


:: salam ::

ish...ish..ish..


kOrang mesti nak tahukan ape yg kina cuba nak cerita kat sini? baca tajuk pun macam negeri ngeri jekan? 

sori

sori

sori

bukan kina saje nak melewat-lewatkan tulis. sabo..sabo...

ok cam gini ceritanya
v
v
v
v
v
v

V

mlm tadi kina pergi NSK kat pasar borong Selayang dengan adik kina LYN...WAN dan si kenet ADAM. saje jer ikut dorang. dok umah mlm tadi mcm boring je. bila sampai sana kina ikut je dorang kemana dorang berdua pergi. yg si adam lak x mo dok dalam troli. sejak 2 menjak nie dia dah x mo dok dlm troli diam2, jangan la dok dlm tue lebih 1/2 jam. pastu mula lah nak dukong la..nak jalan sendiri lah.. tapi kina x mo bg dia jalan sendiri. bukan nya ape..kina x mo dia terlalu bebas kat situ. mana tahu terlanggar troli orang ke..org terlanggar dia ke..dia langgar org ke..yg paling kina takut dia kena CULIK dgn orang!! takat dia jatuhkan barang kina boleh angkat dan letak balik kat rak..kina boleh ganti balik kalau ada barang pecah. kalau anak kena CULIK mana nak ganti? nO..nO..nO.. x bOleh..x bOleh...

 mesti kOrang tanya yg mana 1 bab cerita ngeri tue? tajok atas pengalaman ngeri? dari tadi dok citer..citer..tapi masuk tajok pun belom lagi. heheheheheh...

sori yew...

citer bab ngerinya ada kat sini
v
v
v
V

sementara kina tunggu si WAN bayar barang kat kaunter, kina, LYN dan si kenet ADAM pergi lah tunggu kat belah depan. tetiba adik kina tanya ' k.as anak sape lah nih? dari tadi LYN tgk dia berlari sorang2. pergi sana lah..pergi sini lah. LYN x nampak pun sape2 ikut dia. dari tadi LYN tgk'. lor....mana lak pergi mak bapak budak nie. kina rasa budak tue baru 2 tahun. comel lak tuh..muka pun mcm anak kacukan. Ya Allah...sape lah punyer anak nie? x sayang anak ker? biarkan je anak dia main sorang2..kang kena culik baru tahu!!!


ada ke PATUT budak sebesar tue dibiarkan main sorang2?

adooooiii...kalau yew pun nak berSHOOPING...jagalah anak2..jgn lah sampai HILANG INGATAN!! nie kes dah hilang ingatan la ni. dah x ingat mana anak pergi. sebuk sgt nak SHOOPING anak tah kemana-mana!!

geram betOl kina...nafas kina sampai tercungap2 la nak menahan kemarahan! 

lama gak kami berdua perhatikan budak tue. dia macam mencari sesuatu tapi x tahu nak cakap macam mana. last2 kina ajak adik kina amek budak tue.

kOrang nak tahu ape cerita selanjutnya? 
v
v
v
v
v
v
v
v
V

tungguuuuuuu...

kina ada kerja skt nak buat. urgent lak tue. so kOrang tunggu je lah sambungan cerita nie...

8 comments:

azieazah said...

Salam KINA...

nak kena dak KINA niii...
orang tua (macam Kak Azie nii) kata, kalu makan, biar sampai kenyang tersandor..
kalu mandi bior sampai basah rambut..

jadi kalu citer tu bior ler sampai the end...

alaaaa... gerammmm...

co0L^^guRL said...

amboi2. g NSK x bgtau erk? umah mza dekat jerk. kat area pasar borong tu jerk. huhuhu..... :p

mrs.ecam said...

aduiii....aku smppi benti mkn nk konsentrate bce cite ni tetibe de smbgn ek....sabooooo jela

NICK IRFAN said...

SUSPEN la plak??? adoi... tp sy rasa msti dia tu anak hantu ape??? betol x???

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~azieazah~

akk dah tua sgt ker ni? alo...muda je kina tgk!

ala...kina mmg saje buat akk gerammm..huhuhuhu..

tgu taw sambungan nye!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mza~

ala mza..k.as x terpikir pun nak ajak mza.

kah..kah..kah..

jgn majok! dgn nak melayan si kenet tue,x teringat pun mza tgl area situ. sori taw. if lepas nie k.as ada g sana k.as call mza yew!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mrs ecam~

sabo kak sabo..

tgu taw! smlm bos ada bg kerja lak last2 minit. tue x smpt nak hbskan.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NICK IRFAN~

ala dik..citer nih mmg SUSPEN. akk pun x sabo nak cerita bg hbs.

tgu taw..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣