♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, March 26, 2010

..:: kOrang suka makan IKAN KELI ::..


::salam::

mesti ramai blOggers2 suka makan IKAN KELI..betul x? kina suka gak makan ikan keli nih..lagi2 masak sambal tumis cili api. SODAPPPPP......
kalau di bakar pun sodap.... tapi kina kalau bakar x berapa minat.
kalau kOrang nak tahu... ikan keli bOleh membesar dalam masa yg cepat. lagi2 ikan keli yg dibela.
mak aiiiii..BOSAR nyer ikan nih? kalau korang nak tahu ikan keli boleh membesar mcm gambo kat atas nih. ada lagi yg besar. baru2 nih nelayan jumpa dekat Sarawak.



kalau kOrang dapat ikan mcm nie masa mancing..kOrang masak x? hehehehe..kalau kina TAKKKKKKKK.......

9 comments:

Mak Su said...

besaunyer.....

yg makan ikan keli kat umah are paksu and kakngah...yg lain semua x mkn. x tau naper...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mAK sU~

yea? nape la pulak? geli ker?

colourful life said...

sya tak suka makan ikan keli tapi abg selalu ja pancing dapt ikn keli ...bila msak ja sya sorang ja yang tak mam.hehe

shiori_LA said...

huhuhu...sedap nih hubby akak suka sangat ikan nih..masak sambal atau goreng garing2 best

PUANSTOBERI said...

kak reen pun sker ikan keli. Ikut arwah ayah yg sker ikan keli but then mak akak tak makan [tp dia buleh masak]. Kak reen makan kalo goreng garing2 dan buat sambal. Emm..dapnya.. tp nak masak sendiri..idak la gamaknya..kak reen geli..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Colorful life~

hik..ok lah tue dia rajin mancing..dah x yah beli. tapi rugilah akk x mkn..hehehehe

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~shiori_LA~

hubby akk je suka..akk? rugi2..

ish...

ish...

ish...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~PUANSTOBERI~

ala kak reen..bukan x leh msk tue. malas nak masakkan?

hehehehe...

hehehehe...

PROJEK KELI KANVAS said...

jom lawat blog ikan keli....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣