♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, March 1, 2011

☺ welcome to the world QALIESYA!!! ☺

..assalamualaikum..

kina hepi sebab kina dah dapat anak buah yg baru. nama dia Nur Qaliesya Dayana seberat 3.8 kilo. patutlah kuar ikut tingkap, rupanya Qaliesya semangat org nye. mesti ikut mama dan papa dia nie!! ikut tingkap....ikut tingkap la, janji mak dgn anak selamat kan? ada geng la kina lepas nie. hihihihi...

~ini lah rupa org baru tue~
 






kalau kOrang nak tahu adik kina nie dah 5 tahun kawen la nie baru dapat cahaya mata. Anak²  buah la tempat dia bermanja... tup..tup..tup.. baru kali nie Allah tunaikan permintaan dia dan suami. kina sedih sgt  bila dia sedih sebab x de anak. Alhamdulillah akhirnya.... adik kina hepi kina lagi hepi. bertambah keturunan pak lias dan mak siti. mihahahahah... 

WELCOME TO THE WORLD QALIESYA!!!

nOtaKaKiKiNa:

buat kawan² yg dah kawen tapi masih belum lagi ada cahaya mata jgn sedih yew..dan jgn terlalu pikirkan tentang hal nie. rajin² la sayang pada budak kecik.... curahkan kasih sayang tue. x kiralah anak buah ke anak kawan² ke. amalan mcm nie la adik kina selalu amalkan. kOnOn amek berkat la org² tua kata. Insyaallah Allah akan tunaikan jugak doa korang satu hari nanti.

20 comments:

Sricahaya said...

comelnya bby...rindu bau bby laa..

ardinihumaira said...

comelnye baby ;D

LyNn HaMzAh said...

tahniah untuk adik kina...baby tu comey la...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Sricahaya~

rindu? ape lagi? wat la baby cepat²

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ardinihumaira~

tq.... mcm mak ngah dia kan?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~LyNn HaMzAh~

tq lynn.... huhuhuhu

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam singgah dan folo blog ini..

tahniah utk adik sdri....doanya telah dimakbulkan Allah SWT..semoga beliau terus ceria menjalani kehidupan seharian ini

mizct10 said...

Shomel nye baby....
Kak kina saya ade tag kak untuk join contest...

mizct10 said...

Shomel nye baby....
Kak kina saya ade tag kak untuk join contest...

mizct10 said...

Shomel nye baby....
Kak kina saya ade tag kak untuk join contest...

Zaidah said...

COMELNYER ANAK BUAH MU KINA....GERAM...ANAK BUAH ZAI YANG BARU LAHIR HARI TU PUN BLUM TENGOK LAGI

Siti Hajar Masri said...

bestnya dapat baby..:)walaupun dpt ank buahkan..

Dee said...

tahniah dpt anak buah baru..comel nya baby..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~sahromnasrudin~

terima kasih awak..itulah berkat dOa dan kesabaran. inilah ganjarannye.

alhamdulillah...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mizct10~

yea...yea...akk akan dtg sana yea amek tag. sampai 3 kali bg tahu nie nak x nak kena kan jugak la. hihihihi...

tq dear!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zaidah~

hai zai... tq for coming! ada anak buah baru jugak ker? mesti x sabar kan nak tgk? cium utk kina sekali yew nanti.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Siti Hajar Masri~

ha'ah hajar... best sgt². hari nie mintak²lah adik kina balik dgn si Qaliesya balik. x sabar nak cium bau baby.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Dee~

tq sis.... cOmel mcm mak ngah dia nie kan? miahahahaha...

Zura said...

comelnye kina...teringat plak anak buah kat umah...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

tq zura!

Owh...ada anak buah jugak ker? mesti cOmel kan?

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣