♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, March 3, 2011

☺Remaja demam dicabul rakan☺

HULU SELANGOR: Seorang remaja yang bercuti sakit dicabul dua lelaki yang juga rakan sekerjanya selepas mereka masuk ke rumah remaja itu kononnya mahu menonton televisyen.
Difahamkan, remaja berusia 17 tahun yang bekerja di sebuah restoran makanan segera di Genting Highlands, di sini, demam sebelum berjumpa doktor dan mendapat cuti sakit.

Menurut sumber, mangsa yang tinggal berseorangan di rumahnya kemudian dikunjungi seorang suspek yang memberi alasan mahu menonton televisyen, pada 23 Februari lalu. “Ketika mangsa sedang tidur di dalam biliknya kira-kira jam 2 pagi itu, suspek yang berusia 30 tahun memasuki bilik mangsa dan mencium lehernya.
“Suspek bertindak meninggalkan gigitan cinta pada leher mangsa dan memegang kemaluan mangsa namun sempat ditepis mangsa,” katanya.

Bagaimanapun, dua hari kemudian kira-kira jam 11 malam, seorang lagi rakan suspek datang ke rumah mangsa dengan alasan yang sama.

Sumber berkata, suspek berusia 19 tahun itu kemudian bertindak memasuki bilik mangsa dan memberi alasan kononnya mahu membantu memicit kepala dan mengurut mangsa yang sedang sakit.

“Lelaki miang itu bertindak mencabul mangsa dengan memegang payudara dan kemaluan mangsa serta mencium lehernya.

“Mangsa yang sedang demam tidak berdaya untuk melawan dan hanya mampu memarahi suspek. Selepas itu, mangsa tertidur dan hanya tersedar keesokannya,” katanya.
Menurutnya, mangsa yang ketakutan mengambil keputusan tinggal di rumah abangnya, namun abang mangsa yang menyedari adik perempuannya mengalami kemurungan bertanyakan apa yang berlaku.

Mangsa kemudian membuat laporan di balai polis.

nOtaKaKiKina:
adesss...ko dah tahu kawan tue lelaki dan tinggal sOrang² dalam keaadaan demam. kenapa kO bg lelaki tue masuk?? cari penyakit betul la..pastu dah jadi mcm nie kan dah malu. naseb bek x kena rOgOl!!! ape nak jadi daaaaa..... yg lelaki tue pulak org tue tgh sakit nak amek kesempatan! x guna betul lelaki mcm nie...!!

bg kaum perempuan kat sana...jgn percayakan lelaki 100% lagi² lelaki yg x de kena mengena pertalian darah dgn kita. Ia akan mengundang bahaya kepada diri sendiri.

10 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salah siapa agaknya nih....

Zura said...

ape lah ppuan tue...dia berani bg org lain masuk umah dia even mber keje...then berani plak dia tido x lock pintu..ish...dah tue bg lg lelaki yg lain masuk atas alasan sama nk tgk t.v...ke mmg ppuan tue sama2 gatal...

LyNn HaMzAh said...

betul la kina...dah tahu kawan tu lelaki kenapa la plak dibagi masuk kan...aduhai...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Alimaz-Kembara Terasing~

salah dia lah..nak salahkan sape lagi? dia yg bagi peluang. dah terjadi sekali pastu bukan nak amek pengajaran. ini bagi lagi lelaki lain msk rumah dia. mmg cari nahas la!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

mmg!! entah pape kan zura? sengaja je nak cari nahas. gatal la tuh..

atty's said...

yang budak pompuan tu dok kasi jantan2 keparat tu masuk..nak buat pe..?

.::cintabungablogspot::. said...

jom singgah amek template ringan & tak menyakitkan ati readers ;)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/bertukarrrrrr.html


cintabungablogspot dtg BW skali, jg² so'od... jg² bedahhh~~ ^^

annenyss said...

lelaki zaman sekarang =.='

NICK IRFAN said...

bila pikir balik salah pmpuan tu la sbb dia bagi masuk...

Anonymous said...

COver line. Padahal cikaro! Orang taman sini suda taw la cita betol.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣