♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, March 22, 2011

☺Aksi si Cilik Berbasikal☺

..assalamualaikum..

kali nie kina dengan senang hati ingin jOin cOntest dari kak yOng dan syamilamohd iaitu "aksi si cilik berbasikal"

kalau nak jOin KLIK banner dibawah
v
v
 gambar yg kina pertaruhkan kali ini ialah
v
v
nama : aDam haZiq bin maZni
umUr: 2 taHun 2 bUlan
Tarikh LahiR: 02.01.2009

gambar nie baru je kina amek hari tue... susah betul kina nak amek gambO dia. ini lah gambar sepOntan yg sempat kina tangkap. bila dah besar nie memang susah nak dapat posing yg terbaik. kalau ada pun kebetulan je... hOpe gambar di atas dapat mencuri hati pihak juri kak yOng dan Syamilamohd.

jOm ler jOin ramai²... tarikh last semakin hampir iaitu 
31.03.2011

hadiah mcm² leh dapat!! kat bawah nie adalah penaja cOntest nie
v
v



banner kakyog’s shoppe

6 comments:

Zaidah said...

good luck yer kina...

SYaMiLa said...

salam...

blog syamilamohd.com tak de dlm list...nanti jgn lupa update yea... ;-)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

zaidah..

tq..jOm le jOin sekali

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

syamila...

ok. nanti kina update yew

kakyong said...

kina,
kakyong dtg semak ni...
x nampak link syamila.com dibloglist.. nanti dah update bgtau yer..

gud luck, tunggu juri dtg menilai ya..

kakyong said...

okeh kina.. sudah lulus & gud luck

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣