♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, March 19, 2011

☺Siapa tOp referer FA? Giveaway☺

Tengah jengah² blOg kengkawan dari dashboard kina jengah blOg Yana yg berlatarbelakangkan muzik Jepun tau kOrea..agaknyelah..manalah aku tahu itu lagu ape kan? Tetiba kina tertarik dgn GA nie.. Hadiah bOleh tahan beb!

ini dia punyer Banner
v
v

taraaaaaa...

FA lah owner GA nie... siapa kah FA? dia adalah seorang gadis yg berketurunan Sabahan KadazanDusun dan berkahwen dengan pujaan hatinya org Kelantanese Chinese. wah kawen mix nie!! cayaaaaaallllaaaahhh!!

mesti nanti anak dOrang tOmel gituh!!

nak tahu hadiah GA nie dapat ape?

hadiah sungguh menarik dan tertarik!! iaitu :~
 
handbag dengan jam tangan
 
brand ape? ia dirahsiakan...ngeeeeee 

cepat kengkawan!! rugi tak jOin GA nie...bukan senang org nak bagi hadiah mcm nie. disebabkan hadiah yg lumayan FA buat GA nie sehingga 
31.05.2011 
 
untuk memenuhi syarat² GA nie kina kena TAG untuk memeriahkannye lagi. sebabnye lagi ramai referer dari kita..peluang kita menang makin besar. Oleh itu ...bagi sesiapa yg telah di TAG tue.. kOrang jgn lupa yew letak referer tue nama kina. (utk memenuhi syarat..huhuhuhuhu)

Dinaz
kak yOng
mama kembar 3
Lynn Hamzah
mama zhafran
♣  nUrul
alycia

nOtaKaKiKiNa:

siapa yg kina tak tag tue pun blh jOin...lagi ramai lagi meriah! jgn lupa letak nama kina yew!

5 comments:

p@kcikLie said...

salam singgah Kiina..semoga berjaya menang!..

Mama Kembar 3 said...

Salam kina, thanks sbb tag Mama :-)

jedi said...

wah...best hadiah dia..

Sky Before Pinky said...

nak wish gak..Good Luck..1st time berkunjung...

kakyong said...

mestu nak join.. GA best ni.. tp kalo jd referrer ni yg lomah sikit ni... hahahha

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣