♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, March 15, 2011

☺Laungan AZAN di ejek..memang kurang ajar!!☺

..assalamualaikum..

Jalan punyer jalan kina ternampak pulak video nie...
memang kurang ajar org cina nie...

memang cukup kurang ajar!!


nak citer panjang kina malas. kOrang tengOk sendirilah yew..




Terjemahan apa yang dikatakan di dalam U-tube.
 
 Tajuk : Rupanya Umat Islam suka mee wantan dan pau besar. 
 
" Laungan azan setiap subuh adalah seperti orang yang menjerit tak tentu fasal, macam orng nak order mee wantan. Bila sudah diberi mee wantan dan memakannya, nak kuih pau besar pula! "
 
nOtaKaKiKiNa:
ko dah duduk sini...ko kena lah terima adat orang Islam dan Melayu. kalau tak suka pergi balik china la. dah bagi duduk agak² la...jgn kurang ajar!!

kalau kOrang nak tahu berita nie selanjutnya KLIK sini.


6 comments:

munna said...

macam tulah klu dah takde semangat 1 malaysia... setakat azan yg tak sampai pun berapa minit pun nak marah... tak patut

Cik Wanie Ghani said...

mak ai,
kurang ajar sungguh,
x hormat langsung bangsa lain,
kata 1 Malaysia,
hurm...

Zura said...

bg muka mulalah drg nie naik tocang..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~munna~

itulah kak munna...melampau kan dorang nie.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Cik Wanie Ghani~

itulah..kata 1 malaysia. x hormat langsung!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

memang pun! susahlah kalau asik bagi muka. mula² naik tOcang lepas nie tak tahu naik ape...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣