♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, February 22, 2011

☺ budak 2 tahun main GITAR ☺

..assalamualaikum..

inilah budak 2 tahun yg pandai main gitar tue
v
v
 cOmel tak? teka anak sape ni? 

mestilah anak as a.k.a kina!! adam kina tgk dari tecik minat main gitar pak ucu dia. adam memang terror main gitar. TAPI lagu dia laaaa..
masa kina amek gambO nie kina baru je beli kat pasar raya NSK Rawang. sementara nak tggu supra masukkan barang yg kami beli tue dlm kereta kina suruh adam duduk kat batu tue. dia pun ape lagi main la gitar tue mcm org besar. kelakar tul kina tgk gaya dia...sambil gOyang² kaki..sambil nyanyi. kebetulan ada makcik dgn anak dia la lalu dpn kami...makcik tue pun tergelak tgk gelagat adam. makcik tue tanya "anak sapeeeee tuuu...? ambOi bukan main lagi yew". kina pun tersengih je lah. nak ckp ape lagi kan? dah tentu la anak i.... miahahaha.

~ masa nie adam dOk nyanyi la nie.. ~

cuba tgk gambo nie... perasan tak dia main tangan ape? tangan kidal kan? kalau mcm nie leh la panggil adam "adam kidal". kan? kan? 

kina memang suka tgk org main gitar..sejak dulu lagi. kebetulan lak adam minat. ape lagi..kina nak jugak dia pandai main gitar. kalau boleh kina nak dia main gitar dan kina pulak menyanyi. mesti bestkan? hehehehe...

kalau blh kina nak dia pandai mcm budak nie
v
v


cOmel kan?

6 comments:

atty's said...

wah ada bakat ye main gitar..leh ar terai mentor..

LyNn HaMzAh said...

boleh jadi pemuzik nie kalau digilap bakatnya...masukkan ke kelas muzik la nanti kina...

intan_blur said...

hahahaha..cayalah...ko masukan dia mentor yg tgh uji bakat ni as..;)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~atty's~

blh jugak tue...tapi SAYANG dah hbs dah ujibakat tue.huhuhuhu...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~LyNn HaMzAh~

itulah tuh. igt nak buat mcm tue jugak. insyaallah kalau ada rezeki dan minatnya mendalam kina akan buat mcm tue. tq lynn!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~intan_blur~

dah hbs la ujibakat tue tan... tahun depan lah! hehehehe

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣