♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, February 28, 2011

☺BATMAN mengganas!!☺

..assalamualaikum..

Baru² nie ada seorang BATMAN tecik mengganas di MALAYSIA. keganasan itu berlaku bila mama dia x bagi dia susu a.k.a lambat bagi la. Ia belarutan selama beberapa jam. Tidak lama selepas itu keadaan sudah kembali tenang apabila mama BATMAN itu telah berikan susu. Inilah rupa BATMAN tecik yg ganas itu
v
v
v
~ muka BATMAN tecik sedang mengganas~

~ muka BATMAN tecik kembali tenang~

nOtaKaKiKina:
ekceli si adam x de la ganas...(cerita di atas adalah rekaan semata-mata) saje je amek gambO dia masa nie. spOrting pulak dia time nie. kina pun ape lagi amek la gambO dia. bukan senang nak amek gambO dia sekarang nie tawww! 

12 comments:

fiezah91 said...

ekekeke! menganas guna pampers.. hehe :P

Siti Hajar Masri said...

ini kalau mengganas memg boleh meruntuhkan rumah..:)

munna said...

alamak.. seksinya batman kecik ni...

Myra Jay said...

Hehee, ganazz tue, takut nengok :)
Sangat comel ngan pampers gitu :)

kakyong said...

amboi.. siap ada baju batman.. eh baju kat tu.. topeng kan... baju batman mana? :)

Zura said...

nie zorro planet mana nie kina..:)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~fiezah91~

baby BATMAN biasalah tue fiezah...mihahahaha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Siti Hajar Masri~

hihihihi...tahu x pe. hbs menan dia tabur 1 rumah.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~munna~

seksi...ada yg lagi seksi taw munna. tapi nanti BATMAN malu pulak. hihihihi

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Myra Jay~

tq MJ.... kelakar pun ada taw masa nie.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~kakyong~

baju BATMAN ada kak yOng tapi BATMAN baru lepas mandi. itu yg x sempat pakai baju tue...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

bukan zoro la zura... ni BABY BATMAN. mihahahaha...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣