♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, December 16, 2010

..:: YEAH!! YEAH!! dapat HADIAH!! ::..

..assalamualaikum..

sedap tul tido pagi nie...jam menunjukkan 11.53am , tapi tgk cuaca kat luar mendung lagi. kalau la dkt rumah nie.... dah cari bantal dah!  hehehehe... cuaca kat sana mcm mane pulak??

ingat lagi tak..pasal kina ada menang 1 giveaway dari aainaa.. hadiah dah dapat semalam. patutnya hari selasa dah dapat. tapi kena amek dkt pejabat pos lak. sbbnya masa org pos laju dtg x de sape dekat rumah. dah satu kerja nak pergi amek sendiri. hehehehe...

pagi smlm supra hantar kina kerja kebetulan dia off..supra lah pergi amek. kina tanya dia lepas tue, hadiah ape yg kina dapat? dia kata nak tgu kina balik bukak sendiri. baru besttttt...katanya. yea x yea jugak kan? 

taraaaaaaaa........
 cantikkan kOtak dia...cOmel sangat² mcm tuan yg bagi hadiah nie.

nak tahu kina dapat hadiah ape?? kina dapat shawl yg cantik dan beg yg cOmel!!


 tadaaaaaa......

terima kasih kak aainaa nadirah!
inilah tuan yg bagi hadiah nie!
(akk sori kina amek gambo akk)

5 comments:

DiaUmaiNiNaz said...

woo dpt hadiah erk! ..bestnya...tahniah sis Kina ..heee jeles i

~ Aa|Naa Nad|raH ~ said...

hihi.. malulah ada gambar tu..huhuhu..
anyway, thanks ye sudi terima hadiah x seberapa itu... ;)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~DiaUmaiNiNaz~

thanks Dinaz...kalau nak hadiah jugak kena rajin join contest atau GA banyak².kalau ada rezeki mesti dapat jugak..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ Aa|Naa Nad|raH ~

kina yg patut berterima kasih kat akk. coz sudi pilih kina sebagai pemenang. len kali wat lagi yew...

Nurr♥Deeanna said...

bes la dpt adiah..;)

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣