♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, December 20, 2010

..:: dapat AWARD ketika kepala sengal ::..

::assalamualaikum::

hai kOrang... mcm ne kerja di hari Isnin? best ke? sengal ke? bluess ke? samalah dgn kina. ptg nie baru ada hati nak update. pagi tadi kina dapat jalan² ke blOg jerk. pastu kena pergi PJ tuk jumpa bos kat sana. nak balik Rawang hujan lebat giler pulak. ape lagi mata pun ngantOk la. tapi sayanggg...x dapat nak curik tidO. sbb masa lunch dah habis.... huk..huk...
Pada petang nie hati kina berbunga sikit... sebab kina dapat 1 arwad dari si Umar. kina teruja sebab Umar ingat pada fOllOwers² dia. 

tadaaaaaaa....
v
v
~ tuannyer AWARD adalah FATIN~

semOga blOg FATIN akan bertambah sukses! hOt! GEMPAK!!

6 comments:

LyNn HaMzAh said...

tahniah kina dapat award...bertambahlah koleksi award kina...

Zura said...

comey nye award tue...

mizct10 said...

kina pg ni kat tampat keje tersangat lah mengantuk.. biasa klu hari isnin mmg cam ni... nak2 musim ujan ni sejuk2 bes klu leh tdo.. sy ade tag kina cuba tgk kat entri sy..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~LyNn HaMzAh~

tq LyNn...jemput la amek award nie.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

ha'ah...cute...se cute tuan nye award.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mizct10~

itulah...penyakit hari ISNIN! hehehehe

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣