♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, December 30, 2010

..:: AZAM tahun baru....kOrang ada ke?? ::..

..assalamualaikum..

Yeah...yeah...ESOK CUTI!!! 
gumbira tul hati kina ini hari. sbb esOk cuti!! naseb bek kerja kina sempat disiapkan ini hari. kalau tak gusar jugak kalau nak cuti keje x siap. kan? dah nak ke tahun baru..ape perancangan?? nak sambut kat mana? kalau kina..kina better dOk rumah je kOt. sbb supra keje la....x best kan? bangla pun cuti tawwww!! tapi supra kena keje...maklumlah..org berniaga x kan nak cuti kan? 

sebelum nak tutup tirai 2010...kina nak tanya ape AZAM baru kOrang??

 AZAM kina utk tahun 2011 nie..
♣ nak kumpul duit banyak² 
(nak penuhkan ASB dan SSPN adam, nak beli kereta dan rumah)
♣ nak bagi adam adik
(x kisah la lelaki ke perempuan...tapi kali ni kina nak perempuan)
♣ nak bukak bisnes
(utk tambah pendapatan..kata nak tambah anak kan??)
♣ nak tambahkan lagi amal ibadah
(itu yg PALING PENTING!!!)
 
utk tahun nie ada x banyak AZAM kina tercapai. INSYAALLAH... kalau kina rajin kina akan dapat ape yg kina impikan.

kOrang pulak mcm ne??

sebelum tue...dikesempatan ini, kina nak ucapkan 

'SELAMAT TAHUN BARU 2011' dekat kOrang semua. semOga TUHAN panjangkan lagi umur kita..murahkan lagi rezeki kita...sehatkan lagi kita... dan hidup kita sentiasa dilindungi olehNYA.

aminnnn.....

8 comments:

Fadzli Amir said...

Terlalu sibuk sampai tak teringat nak buat azam.....garu kepala gak nak pikir, apatah lagi esok tetap bekerja walapun hati beriya nak meraikan kemenangan malaysia..cewahh...azam nak jadi lebih baik kepada semua pada tahun depan...boleh..??

mama_auni said...

salam perkenalan....happy new year...senang singgah belog kiter

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Fadzli Amir~

Boleh jerk!! janji adam azam dan impian kan?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mama_auni~

insyaallah...selamat berkenalan jugak yew. dtg la sini selalu...

nba-Nur said...

Semoga segala azam Kina akan tercapai... Happy Birthday utk Adam.. :)

Zur@ZaRi said...

selamat menunaikan azam yer!!
zura pun tgh cuber nak menunaikan azam... selalu berazam tp last2 ntah ke maner azam nyer!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~nba-Nur~

terima kasih nur! insyaallah dgn ada nya azam tue, kita pasti berjaya lakukan kan?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zur@ZaRi~

kalau mcm tue try la untuk tahun nie. insyaallah boleh!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣