♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, September 6, 2011

☺ Raya 2011 ☺

..assalamualaikum..

Rasanya masih belum terlambat kina nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" kepada korang semua. Walaupun dah mula bekerja semalam mood raya korang pasti ada lagi kan?  

Ape macam raya tahun nie? Meriah takkk? 

kina jangan ditanya.... 

harus meriah!!!

Sebabnya raya tahun nie turn raya belah family kina dulu.  Raya kedua malam baru balik kampung belah supra. Walaupun kejap je raya kat belah kina tapi kemeriahan raya pertama tue yg kina paling suka. 

tapi nampak mcm x acikan? yealah... belah kina dua hari je tapi belah supra sampai 4 hari taw. 

pepun... kina hepi. x kisah la raya kat belah mana pun. kedua²nya pun ok.

kisah korang mesti banyak kan?

cer citer..

cer citer...

jOm tgk gambar masa raya hari tue. Kali nie x banyak sangat kina amek. maklumlah... x larat dah nak bergambar. perut dah mcm sarat sangat masa tue. kembung minum air banyak sangat kot.

: Gambar kat bawah nie ialah nenek kina. Nenek jelah yg tinggal...atok dah lama x ada. Hari tue muka nenek tersenyum je tengok anak dan cucu cicitnya beraya kat rumah dia :


 :ini adik kina yg nombor 5:

: makan time... orang lelaki baru balik dari masjid nie. Kelaparan katanya... :


: ini semua sepupu kina.. termasuk sekali anak² buah :


: Inilah rupa adam pagi raya pertama tue... susah betul nak amek gambar dengan dia. Itupun puas kina panggil. Bila dah dapat amek tak nak lak tgk kemera :


: Bergambar dengan dua org adik kina :

: Yang ini pulak kina bersama dengan mama, sepupu, paman dan bibik² kina :



: aksi adam haziq :



: adam dengan mOkcik dia :

: masa nie kina nak g beraya rumah sepupu kina... Nampak pulak pokok bunga yg cantik nie. ape lagi..kami pun berposing la kat sini :



: mak BuyOng raya 2011... kina amek kesempatan tuk bergambar dengan mak² buyOng. bukan senang dapat bergambar time mcm nie. Satu hari nanti gambar nie akan menjadi value yg tinggi :

: kina dengan supra... adamnye entah kemana masa nie. puas panggil x muncul². rupanya tengah main kejar² keliling rumah sepupu kina nie. Ini pun supra main² je bila org nak amek gambar. sekali kena cubit.... baru dia posing betul². padan muka!! :


: sepupu kina yg paling rapat.. dia tengah tunggu on call je nih. sehingga sekarang dia masih menunggu saat nak bersalin :


: mama kina (dari kanan yg pertama) bersama kakak dan adik dia :


: tiap² tahun kami akan bergambar bersama. Tapi kali nie berlain rupa kami berdua. x sangka kami sama² jadi mak buyOng kali nie :

: Gambar nie adam dengan Qeesya..time nie kami baru je sampai kat rumah mama kina. Kami baru balik dari kg supra. Rindu betul dia dengan adik Qeesya dia nie :


: x lama tue family uteh kina pun dtg. Sebelum nak balik rumah kina yg x tahu mcm ne rupanya kena tinggal seminggu tue kina sempat jugak amek gambar ayah dengan abg dia nie. Rupa dorang sama tak? :

: adik kina dan adam pun nak amek sekali..Kina? dah kena amek gambar kan.  x dela nampaknye :

: inilah kenangan Raya Aidilfitri 2011.. entah tahun depan dpt jumpa lagi ke tak kan.  SemOga kesihatan nenek makin elok dan Tuhan panjangkan lagi umurnya :

Ini sajalah gambar untuk raya kali nie... kina memang x larat nak bergambar banyak².

Korang pulak mcm ne?

8 comments:

LYAfrina said...

askum kina,
selamat hari raya aidilitri..

meriahnya... sgt2 meriah.. y pting ada kngan d pagi raya tu.. family potrait,, byk pic kina & family :-)

eB ezrin said...

meriahnyer, suker :)
ampun & maaf dipinta dari TLF :)

intan_blur said...

wahhhh mak buyong nih..makin bulat aku tgk perut ko beb..
mcm gegurl je kalinih..

PUANSTOBERI said...

comey ah mak mak buyong ni.. hihi :D

Salina@IbuAqil said...

meriah gambor2nya.. kina, comelnya dia ngan pwutnya itu.. ;p seksi je nampak.. suker sgt tgk ibu2 ngandung ni.. naik serinya.. ;)

Puan Gee said...

selamat hari raya, maaf zahir batin buat kina n family :)

fathiahRAIHANA said...

akakkkkk
Selamat Hari raya!! ^^v

ibundo said...

selamat hari raya kina..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣