♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, September 8, 2011

☺dah scan....jeng...jeng..jeng! (part 1)☺

..assalamualaikum..

Hari senen tue kina ajaklah supra pergi klinik swasta tuk scan pewut nie. Kina ajaklah sekali si adam tue ikut. kebetulan org pun x ramai terus nama kina dipanggil. 
Tapi...

Tapi...

yang x best masa tue supra time tue dia x ikut sekali msk bilik dokter tue. Sebab masa nak msk klinik tue dia pergi kedai. Kina pun x sangka org tak ramai masa tue. Udahnye kina dengan si adam je lah yg dapat tgk.

masa tue hati berdebar-debar sangat!

kina rasa semua ibu² rasa mcm tue kan? 

Kedudukan uri pun dah pergi ketempat sepatutnya. Al-hamdulillah dan bersyukur pada Tuhan kerana dengar doa kina dan doa korang semua.

nak tahu ape keputusannyer??
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
V
ESOK KINA BAGI TAHU!!!


10 comments:

Salina@IbuAqil said...

Suspen je kina ni tau.. Lomah jantung den ni ha!! ;)

lia said...

alaaaa sj jer tau kina nih...

okeh, lia tunggu esok ;p

zaidah said...

kenapa tak nak bagitau sekarang...buat suspen ajelah kina....

Anamarza said...

boy or girl? tunggu esok ya..hihihi mesti harap dpt girl pulak kali ni kan?

fathiahRAIHANA said...

alaa suspen nye -.-"
orang berharap dah ni
hahaha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

Salina@IbuAqil..

mmg saje nak bg suspen pun!huhuhuhuhu..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

lia..

mcm tue lah..tgu esk yew.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

zaidah..

hehehe..saje je. lagipun ada benda kina nak tunjukkan kat korang esok.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

Anamarza ..

harap begitu lah...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

fathiahRAIHANA..

ala raihana mucuk.... tgu yew!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣