♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, September 23, 2011

☺siti nordiana dah BERHIJRAH☺

..assalamualaikum..


cantik tak??
kina mmg minat dengan siti nordiana nie. dari sekolah lagi taw... bila igt siti nordiana nie teringat pulak arwah acik spin. mmg orang berdua mmg rapat dan sesuai sangat². Kalau korang nak tahu dulu kina pernah ikut dorang pergi bercuti dekat PD anjuran majalah REMAJA waktu zaman gonjeng kina dulu. masa tue kina siap 1 kumpulan dengan arwah acik spin lagi taw masa tue. mmg kenangan manis yg x dpt kina lupakan...

kini siti nordiana dah berhijrah ke arah kehidupan yg lagi bagus. kina suka perhijrahan dia sekarang nie.

menurut sumber yg blh dipercayai...huhuhuhu

Siti Nordiana membuat kemunculan kepada media yang pastinya terkejut dengan perubahan beliau di sebuah majlis baru-baru ini. Dan menurut beliau, penghijrahan yang dilakukan oleh beliau ini bermula sejak bulan Ramadhan yang lalu dan beiau berharap agar penghijrahan beliau ini bukanlah disebabkan fesyen semata-mata tapi mahu ianya kekal sampai bila-bila.

sumber dari SinarFM

semoga hidup siti nordiana akan bertambah bahagia dan tabah menghadapi segala dugaan yg mendatang. amin.....

9 comments:

munna said...

harap2 berkekalan imej dia ni....jgn hipokrit sudahlah....

lia said...

Alhmdlh....

lately ramai da berhijrah ke landasan yg benar...

azieazah said...

Mengejut sangat Diana ni berubah imej. Rasa baru saja tengok pic terkini dia yang pakai skirt dan ketat tuh, tup tup muncul bertudung camnih? Macam orang dapat mimpi semalam jer?

Mia Liana said...

tetap cantik walaupun dah bertudung.. manis je bila dipandang..

intan_blur said...

alhamdulillah..harap2 kekal la dia ngan imej nih ;)

ZaLina BLank said...

alhamdulillah . perubahan yang baik . kan cantik bila bertudung . semoga kekal dengan perubahan terbaru nih .

Mama Gee said...

semoga istiqamah dlm melakukan perubahan..

eB ezrin said...

mkn cantek :)

anisalya said...

alhamdulillah. dalam pada orang dok kutuk2 dia kata mcm2, dia dapat hidayah daripada Allah kan.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣