♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, September 27, 2011

☺Diana Amir Berubah Kerana Sering Mimpi Kiamat☺

..assalamualaikum..

kenal Diana Amir? ala yg berlakon dlm cerita "Aku Masih Dara" tue.. sekarang dia pun dah berhijrah taw. Ikut jejak artis² yg lain... Nak tahu kisah selanjutnya jOm baca citer nie. Kina dpt citer nie dari sumber² dipercayai.

Baru-baru ini paparan mengenai pelakon yang dikenali menerusi filem 'Aku Masih Dara' iaitu Diana Amir yang kini telah pun melakukan penghijrahan menarik perhatian ramai. Dan akhirnya Diana Amir membuka mulut dan mengakui bahawa beliau telah pun melakukan penghijrahan ke arah yang lebih baik di sebabkan beliau sering bermimpi mengenai hari Kiamat beberapa bulan yang lalu. Beliau mengalami mimpi menegnai kematian yang semakin hampir dan hari pembalasan yang akan berlaku.Meski pun beliau mengakui bahawa beliau masih cetek agama tetapi beliau nekad melakukan penghijrahan tersebut.
Diana juga mengakui bahawa beliau berkongsi cerita dengan rakan baiknya mengenai peristiwa mimpi yang dialaminya dan lebih mengejutkan, rakan baiknya itu yang melakukan penghijrahan tersebut terlebih dahulu diikuti dengan Diana sendiri.
 
Selepas beliau berniat untuk berhijrah, Diana bertemu dengan Irma Hasmie untuk mendapatkan pandangan beliau dan ianya disambut dengan baik. Irma kemudiannya membawa Diana berjumpa dengan Wardina Saffiyah untuk mendapatkan tunjuk ajar dan sokongan dari beliau juga.

Kini, Diana mahu penampilannya dikekalkan sebegini selama-lamanya dan bukan sekadar mengikuti fesyen semata-mata. Sekalung tahniah dari kami di THR Gegar kepada Diana Amir yang kini semakin cantik dengan perubahan terbarunya.

Oleh Syakireen Othman dari THRFm

6 comments:

LYAfrina said...

alhamdulillah...
nur y datang sekelip mata.. tnpa perlu dipaksa..semuanya kuasa allah.. moa kt pon mgambil iktibar ..utk trus mperbaiki diri y x perfect ni.

Salina@IbuAqil said...

syukur!! hidayah dariNYA.. ;) kina ok ke?! sihat?! ;)

Anamarza said...

bagus la, harap kekal bertudung

eB ezrin said...

kina ok? :)

Mama Gee said...

hidayah boleh dtg dlm pelbagai bentuk...beruntunglah dia dpt hidayah tu... :)

Manjeamuysuk said...

Salaam.. Alhamdulillah, syukur kerana dia dh jadi org yg mendpt hidayah drp Allah s.w.t. semoga lebih ramai akn berhijrah jd lebih baik

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣