♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, September 30, 2011

☺Gara² AIR aku x mandi☺

..assalamualaikum..

Gara²  air aku x mandi pagi tadi...
tapi...

tapi..

tapi...

lek dulu... jgn gelakkan kina dulu yew!

kina mandi lah..tapi bukan mandi kat rumah kina lah. kina mandi kat rumah mama kina.  air mmg x de langsung kat rumah kina. nak masak air pun x de taw. belum lagi nak guna air utk yang tut tue.... 
kina takut kina sakit perut pg tadi kina ajak supra cepat² g rumah mama kina. sampai rumah kina je mama kina dah sengih². dia dah paham dah..nie mesti nak tumpang mandi. hehehehehe...

Lepas nie kina kena jugaklah simpan air kat rumah. Ini kina harapkan air tangki je. Igt x delah sampai 2 hari tak de air. Padan muka kina kan??

3 comments:

munna said...

nasib baik rumah mama kina dekat je...klu tak sah sah x mandi ni

aien sara said...

sian ko as...kt sana mmg slalu xde air ker?lain kali ko kena tadah air setong la utk kemudahan ko nnt....

Cik Wanie Ghani said...

alamak,
busyuklah jawabnya yer,
hihihi:)

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣