♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, September 22, 2011

☺besday adik Mucukkk!!!☺

Hari Sabtu baru nie kami buat kejutan besday tuk adik kina yg paling bOngsu tue. Kalau ikutkan besday dia 14.09.11 hari tue. Hari Jumaat kina dpt mesej dari aweks adik. Dia kata nak wat kejutan tuk adik... so dia mintak tolong aturkan masjlis tue. Org dah mintak tolong kan.... kena lah buat. 

nak citer panjang kina x nak...hehehehe. kasi layan ini gambar.

jazzzzzzzssss...

:menu hari tue kek coklat strawberi secret recipe + sate ayam & daging + air manggo: 

 : aweks adik kina.... time nie adam yg amek gambar dia. malu lah pulak kan?? :

: masa nie aweks adik dah nak balik...so adik pun amek la gambar tuk kenangan:

: masa nie adam pun cebuk nak potong kek dan tiup lilin :

: nama pun makan sate..habis baju si adam comot. adam dia HANTU sate taw kalau korang nak tahu..tapi muka masam daaaaaa.... :
 
kek tue aweks adik yg beli... sate kami tongtong beli. walaupun x ramai yg ada masa tue masjlis tetap meriah. Buat adik mucukkkk... semOga menjadi anak yg sOleh dan bahagia dunia dan akhirat. amin....

9 comments:

POSH76 said...

good info ni...api ke air...

POSH76 said...

happy birthday...heppy2 selalu

LYAfrina said...

he2.. malu2 lak...
hepi birth byat adik kina..
may allah bless u :-)

eB ezrin said...

aminhnnnnnnnnnn
x kira dh abes pn nk jugak ;p

Anamarza said...

kira dpt kejutan dari aweks la ni ya..heppi besday

lia said...

sporting nyer family kina, awek adik boleh p umah.... mil dulu, da bertunang pon akak x pernah sampai umah dia, apsal ntah hu3....

en_me said...

jeliternyer aweks dia .. ehehe

intan_blur said...

wahhhh..bestnye dpt surprise dr awex..dulu aku pun penah buat kat nafi time bcinta..tp sekali jek aku buat..pastu dah x kose..hahahhaha ;)
happy bfday boy!!

munna said...

amboi ..untung adik kina dpt aweks yg prihatin

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣