♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, November 27, 2010

..:: TQ NUFFNANG !! ::..

::assalamualaikum::

sejak dua menjak nie kina tgk cik nuff kita rajin bg IKLAN kat blOg kina. kina nie bukannye pandai sgt pasal nuff ni. (keciankan??) hentam sajalah... janji duit ma$$$$yukkkkk!! walaupun x berapa nak ma$$$yukkkkk kina tetap sayangkan cik nuff. 
kalau ada TIPS mcm ne nak masyukkkkk..bg tahu kina PLEASE.....

inilah antara IKLAN yg cik nuff yg baik hati tu bg..
v
v
v



kalau cik nuff ada terbaca luahkan hati kina nie... ingat dan sayang la kina selalu yew!!!

hari² bagi kina IKLAN...kina nak penuhkan ASB nie.

huhuhuhuhu...

8 comments:

Aini said...

cik nuff lame dh x beri BE kat blog saye..huuuu sedih..

azieazah said...

Kak Azie pun tak reti bab Nuffnang ni..

Harap2 KINA dapat earning tinggi suatu hari nanti...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam..



dah lama tak jengok si Nuff tu..
huhuhu...

Kamsiah said...

nanti blanja la kalau dah dapat cek ya..:)

Wan Gerrard said...

wah tahniah ^_^v

nabilah_2908 said...

wah...tahniah eh.. :)

sure bnyk dh earning...huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
PLAN TAK MENJADI

CGG said...

kina..
cgg baru blaja2 bab nuff nie..
ti leh la jadi sifu cgg

mizct10 said...

x faham sgt lah ngan nufnang ni..he..he..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣