♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, November 26, 2010

..:: ANAK-ANAKKU COMEL BERGAYA CONTEST ::..

::assalamualaikum::

sElaMaT HaRi JuMaAt... dah petang baru nak ucap selamat kan?? ape tah si kina ni kan?? sori beb..kina bz singgah blOg kengkawan hari ni. mana yg kina x singgah tue maaf la. kadang² tak sempat nak singgah..

tapi

tapi

tapi
kina akan singgah kalau korang rajin singgah sini. itu harus!!! kalau tak..kina rasa terhutang pulak. tak sampai hati kina biarkan kOrang berlalu pergi begitu saja. huhuhuhuuhu...

patutnya kerja hari nie memang banyak, tapi kina nak jugak jOin satu lagi cOntest utk bulan nie. rasanya byk sgt dah kina jOin nie. kina tak tamak tawww....kina suka suki je nak meriahkan majlis. byk² kina jOin...kina belum ada lagi rezeki utk menang. cuma ada sekali jer. tapi x salahkan mencuba?? kOrang nak cuba jugak tak??
meh KLIK sini

 
 
nak tahu syarat²nya pergi blOg dia yew...

gambO yg kina pertaruhkan ialah 
v
v
v


gambO nie lah yg kina rasa yg PALINGGGGG COMELLLLLL..

harap ada rezeki kali nie. kOrang dOakan kina yew...

sayangggg kOranggggggg!!

kina x nak TAG kawan²... kina NAK jemput semua yg baca blOg kina nie jOin

ok x ok tuan punyer cOntest??

3 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

good luck..kalau menang nanti kite share adiah yew, jgn lupe tau, kihkih..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~az rina a.k.a jaijina~

huhuhuh...jOm ler jOin sekali. baru bestttt...

Yatie said...

kina yatie tag kina utk sertai GA "Simanjaku Comel"

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣