♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, November 9, 2010

30 Perkara Perempuan Tak Sempat Bagitau Lelaki..(part 1)

::assalamualaikum::

terima kasih singgah sini... hari nie kina nak kOngsi lagi INFO kat kOrang. INFO nie sesuai tuk LELAKI yg bergelar SUAMI. ada ke si SUAMI baca blOg? kalau x de...ape kata kOrang (mak² budak @ ISTERI) print INFO nie pastu tampal kat peti ais. sure si SUAMI akan baca INFO ni. mudah-mudahan si SUAMI akan lebih menghargai kita lepas ni. 

*************************************************************
*********************
Dahsyat sungguh pompuan ni...banyak perkara yang mana perempuan lebih suka difahami secara tersirat. ye ke tak sempat bagitau?silakan baca.  

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya. 

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf. 

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan). 

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain. 

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!! 

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian. 

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan. 

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka. 

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

yg lagi 10...kina akan sambung lagi esok. insyaallah...

2 comments:

azieazah said...

Kalu setakat baca, tak praktikkan pun, tak memberikan makna juga...

oh wanita..
oh lelaki..

Cutiesifa said...

sangat2lah betullllllll :D

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣