♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, November 26, 2010

..:: belOm melakukan SEKS tapi DAH mengandung??? ::..


SERAM TAK??  seram kan?? biar betikkkk?? belOm melakukan SEKS tapi dah mengandung?? nak tahu citer ni lebih lanjut pergilah ke blOg kak ELLEN. bila baca citer tue kina terus teringat pasal satu KISAH BENAR yg betul² terjadi pada ahli keluarga kina iaitu kakak IPAR kina. dia dah kehabisan stok pad hari tue, dia pun terpaksalah redah jugak beli pad kat kedai runcit yg tak berapa nak maju tue. dah terpaksa kan..nak beli kat TESCO IPOH masa dah time. mana sempat kan nak pergi sana. so nak tak nak pergi lah kedai tue sbb dekat dgn rumah. bila dah pakai tue tetiba alat sulit dia terasa gatal² dan pedih². mula² dia ingat gatal dan pedih biasa² je..tapi TIDAK!! cek punyer cek dekat klinik rupanya alat sulitnya dah terkena jangkitan kuman

kOrang tahu??

v
v
v

pad yg dia pakai tue dah expired beb!! 
alangkah sakitnya dia kata... x tahu nak ckp mcm ne sakitnya mcm ne. kina dgr pun nyilu² je dibuatnya! naseb baik sakit tue x menjejaskan peranakkannya.. syukur... dia pun dah ada anak yg cOmel. ini lah anaknya...

cOmelkan??

so..dah tahu cerita nie kan? marilah kita sama² berhati-hati bila nak pakai pad. bila dah beli tue pulak jgn ler letak merata². pastikan pad tue simpan dlm kotak yg bertutup. supaya lipas..cicak.. dan tikus x menjejaskan kualiti pad tersebut. bak kata pepatah :-

'MENGELAK PENYAKIT LEBIH BAIK DARI MERAWAT'

kalau dah tahu kena BUAT APE??

kasi tahu semua ORANG!! sebab benda nie pentinggggg. x blh bawak main OOOooooo..kalau kena kat kita yg dah tahu x pe...(kalau blh x nak la kan) ini yg x tahu?? kecian dorang!!

23 comments:

p@kcikLie said...

hik...dulu siap bungkus plastik hitam lg..tp leh buat iklan plak tuh..skrg sumai pon tak kesah tlg belikan...ye tak??

Ummi Hanie said...

ishh ishh..mmg nyerii je dengor kina...

pad pun ade expired2 ye..gamaknye bhn kimia kot...

atty's said...

takutnya kty dgr..rupanya pad pun kita kena tau gak bila expirednya ..jgn main tibai je pakai

comeynya ..girl tu

az rina a.k.a jaijina said...

ngilunye..eh, pad pon ade expired yew, baru tau..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~p@kcikLie~

biasalah..nak lariskan produk..kalau x de iklan mn org tahu pad yg ada kat pasaran. yew tak??

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Ummi Hanie~

mestilah..setiap barang mesti ada expired kan? nti cek taw..jgn lupa!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~atty's`

betOl tue. jgn men tibai je pakai.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~az rina a.k.a jaijina~

dah tahu nak buat ape?? kena bg tahu semua org..ini penting!!

NOOR FATIN said...

takotnya =,=

giGGLe said...

huhu...
mnakutkan jgk..sbb kte ingt bnda y bli sume slmt..pdhl sume kne hati2...
harus dsebarkan ni!

firahadifa said...

eyyyyyyy.. ngerinyaaaaaa

firahadifa said...

eyyyyyyy.. ngerinyaaaaaa

cik helena said...

takutnyaaaa!

CGG said...

serammm:)
hehe tq singgah

HonEyBuNNy said...

adus...takotnya ila dengar...kena jaga betul2 lah.......xmau sakit..huwawaw

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NOOR FATIN~

sape yg x takOt dik....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~giGGLe~

mmg betOl..hati² lagi lepas nie. bg tahu kat kengkawan yew..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~firahadifa`

ngeeerrrriiiii...nggggiiiiillllluuuuu...saaaaaakkkiiiiiittttt semua ada!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~cik helena~

akk pun!! takOt jadi kat pada diri kita.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~CGG~

sama²...nanti singgah lagi yew kat sini.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~HonEyBuNNy~

ila bg tahu kat kawan² kat luar sana. x adil kalau dorang x tahu. lebih baik mengelak dari terkena. kalau dah kena sakittttt....

kakyong said...

berita mengandung anak tikus ni rasanya dah lama dah, sejak bbrp tahun lepas..

btw, memang harus berhati2 & check xpiry.. mungkin harus beralih ke pad kain (menstrual cloth pad)... ;)

Kamsiah said...

ishh..takut la..brand apa yg kak ipar kina guna tu>?

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣