♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, November 26, 2010

..:: KURANG HAJAR PUNYER PEROMPAK!! ::..


KURANG AJAR!!

itu yg mampu kina katakan.... 
:: BERITA DIPETIK DARI HARIAN METRO ::

KUALA LUMPUR: Demi menyelamatkan maruah anak perempuannya berusia 12 tahun, seorang ibu terpaksa mengharungi detik hitam apabila diperkosa di depan gadis sunti itu oleh seorang daripada dua penjenayah yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Melayu Subang, dekat sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.30 pagi kelmarin, ibu muda itu yang diikat tangan sebelum itu diberi pilihan oleh penjenayah terbabit untuk menentukan siapa yang akan dirogol sama ada dia atau anak gadisnya.

Dalam keadaan terdesak, ibu berusia 34 tahun itu tiada pilihan melainkan membiarkan dirinya dirogol seorang daripada dua penyamun berusia lewat 20-an terbabit.

Menurut sumber polis, lebih menyayat hati ketika seorang daripada lelaki terbabit merogol mangsa, seorang lagi rakannya merakam perbuatan terkutuk itu menggunakan telefon bimbit.

“Sebelum itu, dua suspek terbabit yang memakai topeng memecah masuk rumah mangsa yang ketika itu tidur bersama anaknya dalam bilik utama manakala suaminya tiada di rumah kerana bekerja syif malam.

“Dua penjenayah terbabit mengikat dua beranak itu dan mengarahkan mereka mendiamkan diri sekiranya tidak mahu dicederakan,” katanya.

Sumber itu berkata, suspek menggeledah rumah berkenaan sebelum mengambil wang tunai dan barang kemas yang nilai keseluruhannya dianggarkan RM2,000.

“Sebaik selesai menggeledah rumah mangsa, seorang daripada suspek seolah-olah tidak puas hati dengan hasil rompakan mereka dan memberitahu mahu merogol seorang daripada dua beranak itu.

“Selepas rayuannya tidak diendahkan dan tidak mahu anaknya menjadi mangsa penjenayah itu, si ibu terpaksa merelakan dirinya dirogol seorang daripada suspek dan ketika dia dirogol seorang lagi suspek merakamnya menggunakan telefon bimbit,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua penjenayah melarikan diri dan mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Baru Subang.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 395 serta Seksyen 376 Kanun Keseksaan.
 
- Mohd Firdaus Ibrahim

10 comments:

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

Kurang hajau....shiilakee je ...eii...selisih.....jauhkanlah perkara2 dari kuarga kita...

PUANSTOBERI said...

mmg kurang ajar tul!. Dan penyamun tu tak tentu kena tgkp atau tidak lagi. Mmg kena ada alarm yg link dgn balai polis la skang ni. And umah taman mmg kena ada guard dan kawalan keselamatan yg ketat.

Yatie said...

mendengar pon rs lain macam...camner lar 2 beranak tu menghadapi nyer.....mmg tak berperikemanusian....

NOOR FATIN said...

ya allah. kejammnya lelaki tuuuuuu!!! patut mati je!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Lia @ Norli (Mamarempit)~

mmg shiilakee kan?? jOm mohOn pada TUHAN agar penjenayah tue kena tangkap dan dikenakan hukuman yg setimpal.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~PUANSTOBERI~

betul cadangan akk tue. KINA SOKONG!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Yatie~

perangai mcm binatang...binatang pun x de mcm tue!!!

geram kan kak yatie?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NOOR FATIN~

mmg patut pun!!!

Dea Nadira said...

astagfirullah..kesiannya.. jahat betul laki camtu..tkpe kak..insyaAllah. dua mgkuk tu msti akn dpt pembalasan dia nnt. perbuatan walaupun sebesar zarah pun takkan terlepas dr perhitungan Allah..

mamawafiQ said...

nauzubillah .....kesiannya...ibu..sanggup berkorban apa sahaja

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣