♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, February 10, 2010

..:: Hari Ulang Tahun Perkahwinan Yg ke-2 tahun ::..


Tanggal 09.02.2010 hari ulang tahun perkahwinan kami yg ke 2 tahun. Patutnya semalam aku buat n3 pasal ni. tapi aku boleh terlupa. itu pun aku mlm tadi godek2 gambo kawen kat laptop aku. aku terpandang tarikh pada gambo tue. Ya Allah... ini tarikh aku nikah nie!! Loooorrr... boleh aku x ingat. adessss.....

selama aku menjadi isteri Supra (mazni nama sebenar) ... aku rasa bahagia sangat2. dia seorang yg x garang. maksud aku bukan yg panas baran. aku selesa dan rasa selamat bila dia di sisi aku. Dia pandai masak.. kadang2 sedap lagi dia masak dari aku. (huhuhuhuhuhu) betul..... aku x tipu!! Dan dia x pernah merungut kalau masakan aku termasin atau terkurang sedap. Itu membuatkan aku sayang sangat pada dia.


nak baca cerita kelakar x?ok..meh sini aku cerita. masa tue kami nak hantar borang nikah dekat pejabat kadi di Kuala Kubu Bharu. bila dah dekat kaunter kerani yg bertugas tanya aku mana borang dari pihak lelaki? aku cakap la ada kat borang aku sekali. pastu dia tersengih... dia ingat mazni tue aku. huhuhuhuhu...

"Ya Allah panjangkan hubungan aku suami isteri. Kau jadikanlah kami sepasang suami isteri yg bahagia selamanya di samping anak2 soleh. Kau kuncikanlah hati dia hanya untuk aku seorang."

aminnnnn....

4 comments:

Mak Su said...

tahniah buat uols berdua sefamily, 2 tahun and counting. Moga terus ceria dan berbahagia senantiasa :D

mamaAliff @ salmi said...

hye mama adam...

anniversary kita selang sehari je..sy 08.02.10 hihi..sy pn br je nyambut 2nd anniversary..nikah 8/2 n kenduri 9/2 hehe..happy 2nd anniversary to u..:)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mak su~

thanks mak su...amin...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mamaAllif@salmi~

wah...sama lah kita kan?selang sehari je.kina pun ucpkan hepi anniversary kat awak gak.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣