♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, February 24, 2010

..:: adam berendam ::..


..:: salam ::..

alhamdulillah..adam pun dah semakin pulih. ada gak la batuk2 dan flu tapi x seteruk minggu sudah la.
kina bersyukur sangat2 sebab dpt kawan mcm korang semua yg sudi memberi pertua dan nasihat. walau pun x bagi pertua tapi sudi gak singgah bertanya kabar adam. kalau lah adam tahu kawan2 mama dia perihatin pada dia mesti dia hepi sesangat!!! bila adam dah mengerti ape erti kawan dan sahabat kina akan ceritakan peristiwa ini padanya. huhuhuhuhu..mesti dia berbangga dan terharu!!

berbalik tajok di atas...hik..

kan hari isnin lepas kina kerja halfday. kebetulan kina ada belikan adam swimming pool plastic tue. besar x besar la. cukup la kami bertiga nak mandi. hehehehehe...

ptg tue kina ajak adam mandi kat belakang rumah. jOm tgk aksi seksi adam mandi

V
v
v
v
v
V
v
v
v
V
v
v
v
V
v
v
v
v
nampak kan dia hepi? harap2 dia akan hepi selalu!

OPpppsssss...

haaa....yg gambo nih korang jgn terkezut lak. ini pemandangan belakang rumah kina. jiran kina ada bela ayam. patutnya taman perumahan mana leh bela ayam itik ke kan? tapi nak report salah x report lak serba salah.nanti mesti jiran tahu kina yg g report. kang gaduh lak kami...

yg kina x tahan bila masak bukak pintu dapur..lalat byk masuk rumah. nek rimas kina. so bila nak msk kena tutup pintu la. panasssssss.

p/s: susutkan badan adam?

8 comments:

kakchik said...

salam kina.

alhamdulillah ya adam dah sihat. semoga antibodinya makin kuat lepas demam ni.

seronok habislah dia dapat mandi dalam kolam tu. mamanya tak masuk sekali ke? hehe.

jiran kina tu patut lebih bertanggungjawab. tinggal dlm kawasan perumahan, kenalah fikir kesesuaiannya. memang dilema la kan. susah juga kalau ada yang pentingkan diri sendiri. mana perginya semangat kejiranan tu?

sabarlah ya kina tapi kalau sampai memudaratkan, kuatkan hati dan buatlah report kpd pihak berkenaan.

Alimaz-Kembara Terasing said...

hai adam kecut lama-lama berendam

shila ariff said...

heee..demam pun adam bersemangat mandi kolam..nnti aunty nak beli satu utk hazim gak le...sonok tgk adam mandi..mesti hazim jeles ni...heeee....

pls: berbincang le ngn jiran tu bebaik..mesti dia faham kot..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~kakchik~

mmg adam seronok tul. tue la kan..kina kalau x sbr sampai ia blh mendatang penyakit pada kami. time tue kina akan ambil tindakan.

kadang2 baru kul 3 pagi dah ayam berkokok. adesssss

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~alimaz~

hik..mmg dah kecut pun.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~shila ariff~

tue la pasal. tapi x lama lah kina bg dia mandi. nti len lak jadinya.

kan?

Mak Su said...

seronok tgk dia hepi jer.... nenek maksu ni pula, masih terbatuk2 sikit-sikit, kung kung kung

alamak! ada org bela ayam... ish, susah nak ckp. herannya depa x kan x paham situasi ek?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~maksu~

hik....mmg kina tgk dia hepi giler.suh kuar x mo kuar. sampai dah kecut2 dah TUT dia. hik..

tue lah...patutnya dia kecian lah kat jiran2. pentingkan diri sendiri.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣