♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, November 5, 2009

..:: aku M I M P I ke B E T O L??::..

salam..



adessss...pc aku baru kuar klinik OOOoooo.. tue windu gilez pd umh kenit aku nih. dah berhabuk dah..baru 6 hari x msk dah berhabuk!!!.. naseb bek la ada gak owang singgah2 tgk umh kenit aku nih. kalau x...berhantu lah umh kenit aku nih.



haaa..cerita pasal hantu kan. aku hari tue ada mimpi pelik taw. x tahu la ia nye betol2 atau mainan mimpi. Dalam mimpi aku tu kan, aku di apungkan ke udara. keadaan aku berbaring time tue. aku cuba nak trn ke bwh..tapi x blh. mcm dikawal sesuatu. puas lah aku baca itu ini..x gak trn kan!!. x lama tue aku diturun kan ke bawah. igtkan aku dah terlepas ..tapi badan aku still x leh nak bergerak. try bgn nak amek buku Yasin tapi x leh gak bgn. mcm2 aku baca tuk lepaskan diri..tapi still x leh. aku melawan pun x gak terlepas. aku rasa dah bgn tapi badan kat situ gak. tetiba aku terjaga dan terus amek buku Yasin tuh. aku rasa badan aku rasa letih dan rasa bebas dari mimpi tadi.



korang rasa la kan..itu mimpi ke atau betol2 berlaku? selama nih aku x penah mimpi pelik mcm nih. sebelum nih umh aku x selamat untuk kami. sebab ada menda kacau aDam. tue yg dia demam x henti2. bila dah berubat baru ok... tapi rumah x pulihkan lagi. Pakcik yg ubt kan aDam tue kata nak tgk umah aku. tapi sampai sekarang x dtg2... aku tkt dia x leh kacau adam..menda tu kacau aku lak!!! (biar betooooool!!!!!)

5 comments:

Riezal aka Rezdrake said...

kalau boleh mintak ur hubby azan tiap2 bilik .. satu lagi waktu org baca yasin dekat masjid bawak air untuk bacaan yasin.. balik rumah sambil baca fatihah renjis2 setiap kawasan rumah.. kena buat selalu..

satu lagi jgn biar kan bilik kosong tak berguna.. nanti ada benda singgah menumpang rajin2 solat tiap2 bilik..

Yatie said...

takut gak dengar kisah ni.....seram oiiii

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~ yatie ~
tue la pasal yatie..kina tkt la!!

mcm ne nak buat yew? ada cadangan x?

~ a for ana ~ said...

huhu... kne byk2 bc yasin. ade org cakap kne 'pagar' rumah yg kite duduk dgn surah2 mcm yasin. tp kne ty ustaz2 cane nak wat..

giGGLe said...

gase bukan mimpi tuh...
betol2 kot akak..
kena "pagar" sket umah akak kot tuh...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣