♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, November 13, 2009

.:: AWAS!!! Geng perOmpakan x de Perikemanusiaan!!::.

Sekarang terdapat satu kumpulan perompak yang sedang bergiat aktif di Malaysia Kegiatan mereka semakin ganas dan tiada peri kemanusiaan dan ganas. Setakat ni laporan polis demi laporan dibuat tetapi setakat ni ni belum ada sebarang tangkapan dibuat. Malah polis tidak mengambl sebarang tindakan

Kebanyakan mangsa kehilangan barang barang berharga serta mengalami kecederaan bila cuba mela wan . Dikatakan mereka bergerak dalam kumpulan yang besar semasa menyerang/merompak mangsa

MODUS OPERANDI : BERGERAK SECARA KUMPULAN - SEKITAR 10 - 20

MANGSA - SESIAPA SAJA



KAWASAN HITAM - Kawasan Kampung, berhampiran kawasan Hutan

kat bandar besaR KUALA LUMPUR BELUM LAGI



TAKTIK SERANGAN - DATANG BERAMAI RAMAI




SEORANG JURUGAMBAR AMATUR SEMPAT MERAKAM SALAH SATU KUMPULAN

SEDANG MENYERANG MANGSA.......



Sila scroll ke bawah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**nie dari email aku..kwn aku kasi *intan*


3 comments:

giGGLe said...

hahaha..
org pya la serius baca..kot2 bleh pesan kt fmly n kgkwn spy bhati2...
lawak je...
*tp monyet bila naik hantu parah jugak..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~giggle~

hahahahaha..... jgn marah yewwww!!

NICK IRFAN said...

ingatkan ape td? mula2 dh suspen dh.. tetiba monyet rupenye... hahahaha tp apa2 pun kna waspada monyet mmg ske bertindak agresif!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣