♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, November 11, 2009

..:: Jalang Sungguh Ibunya ::..

Aku bengang..aku benci..aku menyampah..aku jijik..dgn manusia yg berhati binatang nih. sanggup dia buang ank dia dkt surau. kalau yew pun x nak bg la dkt org yg ingin kan anak. ini tidak... buang kat surau!! igt selamat ker buang2 mcm tuh?? adesss.... nak ckp byk aku kang sakit hati tahap gaban. korang bc sendiri la berita yg menghayat hati aku pagi2 buta nih.





KUALA TERENGGANU: “Saya ingatkan ada orang tertinggal anak patung dalam surau, tetapi selepas dihendap dua tiga kali, baru perasan ia sebenarnya bayi yang cukup sifat,” kata bilal Surau Budiman, Mohamad Embong, 60, menceritakan detik awal penemuan mayat bayi lelaki ketika mahu melaungkan azan Asar di surau berkenaan, semalam.

Menurutnya, mayat bayi itu ditemui dalam satu bungkusan tuala merah jambu yang ditinggalkan di ruang serba guna surau itu.“Sebaik melangkah masuk ke kawasan surau kira-kira jam 4 petang, saya terpandang satu bungkusan tuala di depan ruang pelbagai guna dan terpaksa mengendap dua tiga kali untuk memastikan objek berkenaan.

“Pada mulanya, saya ingatkan anak patung kerana ia begitu comel dan putih selepuk (gebu) tetapi apabila diperhatikan secara dekat ia mayat seorang bayi sebelum terus menghubungi Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) yang dikenali sebagai Mohd Khani sebelum menghubungi polis,” katanya ketika ditemui Harian Metro, semalam.

Menurutnya, pemeriksaan polis mengesahkan objek berkenaan mayat seorang bayi lelaki yang cukup sifat dan dipercayai baru dilahirkan beberapa jam sebelum ditemui.

dipetik dari :

Harian Metro Online

(11.11.09)



2 comments:

~ a for ana ~ said...

mmg xpatot!!!!

nick irfan said...

cait! mmg dia ni x layak di panggil manusia layak pggl b*bi jer! kuang ajor! kesian anak yg x berdosa 2!!! rsa mcm nk bunuh balk org yg buang anak 2!!! mmg x berperikemanusian!!!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣