♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, November 24, 2009

..:: L a g i C e r i t a a D a m (2)::..

salam... kali nih aku nak ceritakan ape perkembangan si aDam. sekarang nih aku rajin bwk dia g umh owg kawen. sejak itu lah dia minat dgn kompang. mula2 aku x pasan sgt taw. bila aku saje jer sebut 'pak pak bom bom...pak pak bom bom' dia punye la excited tepuk tangan dia. kalau x dia tepuk biasa2 je kalau aku nyanyi pok amai amai tuh. untuk kepuasan si adam nih aku amek la kompang betul2. dari mana aku dpt kompang nih? ... dkt umh mama aku!!
ini muka adam x blh blaaa... skrg punyer la susah nak amek gambo dia. byk jadi dari x jadi!! tension aku beb!! (yg kat dahi tue bedak...itu je yg tinggal. yg len semua dah padam. nak pakai bedak pun payah!!)
tgk nih.... x nak pandang kemera pun ada taw!!
yg nih... blh thn skt. itu pun aku panggil nama dia nak dkt 5 x..baru dia posing catekkk sktttt!!selain itu la kan... tabiat si aDam nih skrg suka MENGHISAP lagi sekali.... MENGHISAP!! dia isap ape yg dia nak isap. (ayat x blh blaaa kan??) meh tengok aksi si aDam menghisap
*
*
*
*
*
*
*

lagi... si aDam nih gak pandai dah main permainan yg aku bagi. kalau duluuu..dia campak je. pastu dia suh aku amek bg dia. itu je lah dia pandai.

aDam pandai mengemas gak nih!!! yg aku nak pengsan bila aku dah kemas dia mengemas blk. naseb bek umah kami nih x bosar kadang. kalau bosar aduiiiiihhh.... x larat aku beb!!


ape2 pun aDam buat itu tandanya dia semakin membesar. ada je kepandaian dia tunjukkan kat aku. alhamdulillah....aku bersyukur sgt kerana aDam kini sihat dan kuat!!

p/s:sori kualiti gambo x bepe nak bek sgt. maklum lah..hp dah penah msk wad. hasil nye dah x mcm dulu. uuuuwwwwwaaaaa!!


5 comments:

Dilla Ady said...

khusyuknye dia berkompang..pasni boleh la join kompang org kawen..mesti jadi yg paling muda sekali..

syaf said...

besok jadik pemain kompang kat umah owang kawen ni

Mak Su said...

bagusnya Adam, pandai menikmati equipment dengan cara memakannya :)

Sitisifir10 said...

Ahahaha...this is what we call a moving toy!!

Drama Mama said...

adam is growing up well! haaa ada one stage dulu irfan pun menghisap apa2 ja yang dia dapat capai hahaha.skang pon still suka masukkan benda dalam mulut

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣