♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, September 12, 2009

..::x D e K e r j a::..

gambo nih gambo yg aku dari hari tuh nak buat x terbuat-buat. memandangkan hari nih hari sabtu. bos pun dah balik awal, aku pun buat2 la x de kerja jadi ada kerja. huhuhuhuhu...

Kali nih aku nak kongsi cerita dengan korang pasal peel aDam sekarang nih. aDam sebelum tido mesti kena sumbat puting kopek dia kat mulot...kalau x de puting kopek x leh tido. kalau korang nak tahu..aku sampai beli lagi 1 tuk yg kat umah sewa aku. asyk aku lupa nak bawak balik je. last2 supra beli lagi 1. huhuhuhuhu...

yang kedua..

aDam mesti ada lembu kat buai dia. lembu nih adk aku lyn yg belikan. tuk mama aku main dgn dia sebelum tido. lembu tuh kalau picit ada bunyi. ketiga....


yg nih pun mesti kena ada. kalau x de gak...x leh tido. walaupun aku dan mama jut buai sambil menyanyi ..dia nak gak ada bunyi MOOoooo dia nih. menda nih kwn (ecah) aku hadiahkan masa aDam umo 1 bulan.

haaaa..... nie la rupa aDam kalau dah tido. huhuhuhuhu....

adam sayang...nti dah beso nanti jangan banyak songeh tau. mama sayang sgt kat aDam. huhuhuhu..



3 comments:

Nur Hazlin said...

macam macam laa adam nih ..

haha , sunggul comel :D

co0L^^guRL said...

kak... jgn la bg adam terbiasa dgn puting tu. huhuhu... nnt gigi dia jd x cantik bler besar nnt. huhuhu...

jebat_durhaka said...

mak ai adam ni....tak kan la sore lembu tu lg merdu berbanding sore mak dia??? jgn marah kina hehehehehe SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR N BATIN

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣