♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, September 1, 2009

..::b e s d a y_n e n e k_a d a m::..

Tanggal 29.08.2009 hari tuh besday mama aku yg tercayang!! pagi2 aku hntr aDam kat umah mama aku, aku leh lupa nak wish mama aku. padahal on the way nak ke rumah mama tadi aku dah niat dah...boleh lak lupa. adessss....mesti mama sedey sebab aku x wish....sori mama!!


pastu...


aku blk keje aku terus g town Rawang untuk beli kek mama..pastu aku nak masak Nasi Tomato hari tuh. bawah nih gambo kek yg aku belikan khas tuk mama.



aDam pun nak gak tiup lilin....adesssss anak aku sowang nih.
bawah nih adik aku lyn dan aDam si Comey
Walaupun majlis x semeriah yg aku jangkakan..alhamdulillah...wajah mama mlm tuh sgt ceria. buat mama tersayang...selamat hari ulang tahun ke 50. semoga mama dipnjgkn umo, dmrhkan rezeki dan sehat selalu.


amin....


1 comment:

Monstermad said...

hehehe...mak akak nmpk mude la..hehe..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣