♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, September 10, 2009

..::t a g_I N T A N::..

Intan....nih aku jwb tag ko yew. (dr smlm dok YM aku tya bila nak jwb tag dia..hehehehe...jgn mrh yew tan?) walaupun aku bz giler, aku curi2 masa tuk ko. huhuhuhu. MyEm0.Com

BAJU RAYA
baju raya tahun nih aku ada 2 pasang je. tup-tup ada 3 lak. sbb nyer cousin aku tempah baju. kebetulan kain ada lebih. tukang jahit tuh wat la lebih. bila dah terlebih dia tolak la kat aku. dari x pakai..rugila kan? baju aDam aku baru beli baju melayu dia. baju jln2 nti2 kot...kot?? (aDam jgn marah yew? nti mama beli baju adam. sabar tauuuu.....huhuhuhuhu.)


KASUT RAYA
adessss...blm beli lagi la. tapi nti ada ker saiz kaki aku. dah la saiz 5 cepat habis. aDAm nyer aku igt nak beli selipar capal je. dah usya dah kat jln TAR.


FAMILY AKU:
ayah - dah tempahkan baju melayu dia.


2: mama - pun aku dah tempahkan baju kurung dia. kasut dah belikan dah hari tuh.

3: adik b'adik- xpayah la ye..korang kan dah keje..:p (sama jwpn dgn intan)


FAMILY MERTUA:

hari tuh dah belikan dia kain baju kurung..tudung..ok la tu kan?

KUIH RAYA
aku pun tan x reti buat kueh raya. hari tuh je wat biskut arab. naseb bek jadi. hehehehhe...tapi tahun nih aku rasa umh aku paling banyak kueh aku rasa dari korang2. sbb supra tahun nih jual kueh raya. hehehehehe..jgn jeles!! nti aku tunjuk2 je kueh mn aku berkenan.

RUMAH BARUMyEm0.Com
umh baru? x de rezeki nak ada umh baru. umh sewa adaaaaa.....tapi kira baru gak la. x smpai 1 tahun aku ddk. kiranya brg dlm umh aku semuanya baru.....sbb baru pindah. semuanyer dikira baru la kan?


LANGSIR BARU
langsir mmg baru lagi...x yah tukar la.

DUIT RAYA
adess...adesss....ank buah aku baru 1 org, ank sepupu aku yg terrrrrr...lalu ramai. dah x leh nak kira dah. sbb tahun nih je..sepupu2 aku asyk buat ank aje. mcm ner?


BONUS
BONUS??? x de la nmpknyer....


BALIK KG
oOOOOooo..blk kg!! OOooooo blk kg!! ooooOOOO blk kg!!! hati riangggggg...MyEm0.Com

sebut bab balik kg, thn nih raya kat belah aku. sbb thn lps dah belah supra. jgn pagi2 raya ada owg nangis panggil makkkkk...dah la. hik..hik..hik... (to supra: sayang jgn jeles tauu..thn nih giliran mama pulak yewwwww!!) MyEm0.Com

p align="center">




2 comments:

intan said...

yeah..yeah..as dah jwb..ramai aku dgr thn ni raya rumah belah bini kan..bestnye la...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

to intan..

tue la pasal. x sabar nak tgu hari raya bersama aDam..supra dan family aku. hehehehehe..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣