♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, September 1, 2009

..::s i_a D a m_b u k a_p o s e::..

semalam kami bertiga buka pose dekat luar. bos aku belanja buka pose dengan kerani dari cawangan lain. kat cini lah kami berbuka...Island Red Cafe dekat Sri rampai, Wangsa Maju. naseb bek x sesat semalam. huhuhuhuhu...
sebelum nak balik sempat gak la kami berambek gambo. yew la kan..bila lagi nak jumpa? time ginih la dpt berjumpa. yg nih kerani dari Brickfields...nama dia kak...mmmmm..alamak lupa lak. adessss.....tue la aku nih, mcm ginih la aku...kalau dah kenyang nama pun blh lupa.
yg nih aku cukup igt...sbb dia antara kerani yg paling lama berkhidmat. nama dia kak Lyn dari cawangan Klang. tersenyum je kak lyn..padahal dia lah orang yg paling lambat sampai. cian dia...sesat.
yg nih bos aku...tq bos!! coz sudi belanja kami bebuka pose reramai. hope tahun akan dtg belanja lagi yeah?


2 comments:

faiz's mommy said...

t mamaadam try mkn kat boraque cafe plak. kat area2 ctu jugak. sedap n yet affortble.

co0L^^guRL said...

walawei.... huhuhu... dah dekat dah tu. sri rampai.... huhuhuhu....x ajak pung... hahahha...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣