♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, September 16, 2009

..:: S e L a M a t H a R i R a Ya A i D i l f i T r i::..

(kawan2 kina..amek la kad nih tuk gantung kat umah korang..ikhlas dari kina & sekeluarga)

Salam semua...di kesempatan ini kinakoyu@mamaadam ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya Maaf Zahir @ Batin". Semoga perkenalan kita di alam maya ini akan berterusan. aminnn..


Tangan Ku Hulur Maaf Ku Pinta
Ku mengambil kesempatan untuk menghulur tangan ini
Dengan hati suci bersih
Ku pohonkan kemaafan bagi setiap kesalahan ku
Yang telah berlalu itu
Memang resam manusia makhluk Allah...
Tak lepas dari kesala'n selagi kita bernyawa
Tutur kata dan perbuatan yang terkasar
Di dalam pergaulan haruslah aku mohon kemaafan
Ku harapkan kepadamu lupakanlah sengketa lalu
Berdamailah dalam iman...



5 comments:

mamamin said...

assalamualaikum kina dan keluarga..

it's so nice to have a look at your family photo.. sweet jerk.. tengok baby tu .. sket nyer posing gak..

Kesempatan ini, mama nak ucapkan selamat menyambut syawal dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan..

diharapakan perkenalan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa..

Salam sayang...

MissNera said...

salam my dear sis!

selamat ari raya maaf zahir dan batin dari kitaorang kat pj nih.

kitaorang nak duet raya baru leh bagi adam duit raya.

mohon maaf klu selama kita bekerja bersama ni ada benda yg terguris di hati. halalkan eh? 0-0 eh?

ateh75 said...

Assalamualaikum ..mba kina dan Adam yg lutcuuu n cute Minal aidin wal faizin minal ,mau ngambil kad ..yg mana nih kad nya ?

lily azliyana @ mama zara said...

Salam hari raya Kina. br nak dtg amik kad. lom terlambat lagi kan..hehehehe..nway, dh naik kerja ke. kitorng still mengenjoykan diri berehat di kg nih..=p

Nazra~ said...

slmt hari raya aidilfitri ^__^

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣