♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, January 31, 2011

☻☺ NAK HADIAH TAK?? cuba teka BENDA PELIK yang terjadi pada KINA hari ni ☺☻



♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
..assalamualaikum..

Hari nie kina rasa semacam jer... entah tak tahu mana yang rasa semacam tue. rasa ada yang kurang nie... tapi ape yew? puas kina fikirkan ape yang tak kena dengan muka kina hari nie. 
kOrang bOleh tOlOng kina tak?? cuba tgk gambO kat bawah nie... ape yang kurang KAT MUKA KINA yew?
v
v

bila kina tengOk betOl² kina dah tahu jawapannyer. tapi saje nak bermanja dengan kOrang..kina nak suruh kOrang teka jugak. 

ADA BRAAAAAANNNNNNNNN??

sape jawab yang paling CEPAT dan TEPAT kina nak bagi HADIAH MISTERI. 

Tarikh Last Teka : 31.01.2011

cepat!! tiada syarat dikenakan. hanya jadi FOLLOWER kina je (nanti kena tulis anda FOLLOWER yg ke berapa kat bawah jawapan anda). pastu mana yg memang dah lama jadi FOLLOWER kina  tue TAK PAYAH bg nombor FOLLOWER tue. 

PERHATIAN!!

hanya SEKALI je boleh teka. adilkan?

27 comments:

Myra Jay said...

Berapa kali leh teka...?

BIONIC WOMEN said...

Mama adam kita nak teka ler ek...
Mama adam lupa pakai browliner ek?
hehe..ntah betul ntah tdk..

zue said...

salam
zue follower no.12

nak teka gak
lupa pakai maskara kot
hehehehe

Zura said...

bulu kening tak d touch up...

Pn. Zana said...

pn. zana..

x pakai lipstik kot :)

::Mamalyna:: said...

follower ke 397, kina tak pakai celak kening..

DiaUmaiNiNaz said...

maaf..dah belek2 gambar mama td..rasanya cm tahi lalat manis kat tepi mulut sebelah kiri..kakaka...wow bertamnah napak muda la mama ni...makin ayu.

luckylizan said...

waaaaaaa..kina dah dah pakai tudung.....yeay!

UYC Group said...

saya dah tau,ahaa saya tau,jawpannya saya tau hee~~ :P

CGG said...

kina..
cgg nak:)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

wah ramai yg dah jOin nie... teka yew jgn tal teka.

Elly & Emmy said...

emm.. apa yaa.. blusher tu kut..

Fadzli Amir said...

Rasenye la...tekaan saye ialah pakai tudung tapi TAK PAKAI ANAK TUDUNG....rasenye la...heheh..harap2 betol.....

NICK IRFAN said...

mata akak nmpk lain la dari gmbr sebelum ni... akak x pakai mekap dan celak mngkin? agak je ni....

Ummi Hanie said...

salam kina,

teman nengok dah elok jer tuu...kalo nk tmbh,rasenye ler...bule mate pelesu kot ! hik2 ;p

teman dah lame follow yer...

Cempakamelati said...

Kedut-kedut di sekitar mata dah berkurang...betul ke??? Folow dah lama, tak tau nombor.

Nad @ MamaZakwan said...

kening tu tak di touch up lagi kot mama adam ^_^ ~ komen dr org yg tak penah bermakeup, hikhihkhik! :P

mama adam, nak wat sticky ek?
gi kat entry yg mama adam nak wat sticky tu, pastu klik option kat bawah entry (dekat dgn label) tukarkan masa dan tarikh yg ada tu pada tarikh yg mama adam nak entry tu di sticky kan...
paham ke tak? saya fail la bab2 nak ngajar ni, haha! =)

kakyong said...

lupa nak touch up kening kot.. nampak malap jer.. ;)

sal said...

xnak teka..lawat sini,nak tengok kina jee yg makin ayu..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

huhuhuhu..semakin meriah!! cepat..cepatttttt!! masih ada masa lagi!

Dilla Ady said...

dilla nk join jugak..da lame follow tau..cume jarang dpt jenguk sini..

rasenye kina tak pakai lipstick kot.huhuhu

shiori_LA said...

nak teka gak.....terlupa pakai celak kat kening huhuhu...

a n a s t a s y e a said...

tahi lalat tak ada .. ehh .. betul ke? =)

zubir othman said...

kedut2 kat bahagian mata dah kurang...hek3....jgn marah...foloower numb 195..chegu zubir .hek3....

jom singgah my blog:
http://zubir5588.blogspot.com

Arshieda Nabila said...

nmpak kulit muke lebih licin....^_^
nmpk mude....^_^

follower 409.....

cikpuanhady said...

tak pakai celak kening aka eyebrow liner..hehe..

follower ke 411..

Tolong boleh :Jom Vote Zahra yang tengah syok tido

Sricahaya said...

rasanya kina tak touch up kening kot..

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣