♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, January 10, 2011

☻☺FACEBOOK will be terminate by this 15th march..BIAR BETOL?☺☻

::assalamualaikum::


Berita yg menggemparkan!!!  mula² mcm x percaya..tapi bila dah baca info pasal berita nie kat blOg Mr. Lepak, nak tak nak kena percaya jugak. Kina rasa sebelOm ada FB nie, hidup kita normal jer... tapi bila dah ada FB hidup kita berubah. kita dah melambatkan sOlat..kita dah jarang masak sebab sibuk dOk chating... kita sibuk melayan kengkawan dari melayan kerenah anak²..dulu kita x de mengaibkan orang..tapi sekarang pantang ada gambar yg kelakar kita sibuk dOk perli²... dah ada yg terasa. 

sebenarnya banyak lagi sebelOm dan selepas ada FB sebenarnya. betOl tak?? dan banyak keburukkan dari kebaikkan. bab itu hanya kOrang je yg tahu yg mana satu banyak baik atau banyak buruk. 

sebelOm 15.03.2011 nie kina nak amek balik gambO² yg ada kat album phOtO FB kina. kalau x amek nanti ia akan hilang mcm tue je. masih sempat lagi kan? 

ape pendapat kOrang pulak pasal ni... ?? kOrang rasa ok x ok bila dah tak ada FB?

p/s: nak tahu lebih lanjut lagi pergi kat sini.

16 comments:

Zaidah said...

memang banyak keburukan daripada kebaikan fb nie....yerlah kekadang kita letak gambar untuk tatapan kita tapi ade aje yang komen mengutuk...

Alimaz-Kembara Terasing said...

saya ada fb tapi jarang buka... sebab macam2 ada.....tak suka.....

Peri PiA said...

hadei,jenuh2

fiezah91 said...

setiap hal tu mesti ada kbaikan n kburukan.hehe..tp kalau xda fb pun blh hidup lagi..x kisah..ekeke

Dilla Ady said...

hmmm...susah nk komen pasal nih kina..

ade baik dan buruknye..

kite tgk jek la nnti camne kan..

sib baik kina ingatkan, dilla pun nk save balik gambar2 dalam fb tu la..

[z@ck] said...

ok je kot.tapi kalau blogspot tutup, meroyan la eden!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zaidah~

itulah...mmg ada keburukkan sebenarnya.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Alimaz-Kembara Terasing~

hihihi..kalau mcm tue x yg ada Fb la lagi bagus.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Peri PiA~

tahu x pe..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~fiezah91~

ha'ah...mmg oun. tapi bagi sape ada fb utk sumber pendapatan. susah kalau x de FB nie.

Sricahaya said...

sebelum lost contect semula ngan kawan2 lama..baik amik no hp siap2..hehehe

DiaUmaiNiNaz said...

dinaz tak aktif sangat..takpe..xde lg bagus kot..

She's retarded said...

tipu je ni

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Sricahaya~

betOl tue... amek siap²!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~DiaUmaiNiNaz~

huhuhuhu..bg kina kalau tak de sedeh jugak taw!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~She's retarded~

yew ke tipu? adesss.....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣