♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, January 28, 2011

☻☺nak umumkan pemenang hari nie BOLEH?☺☻

~assalamualaikum~

kina mintak maaf banyak² sebab tak update blOg dan tak balas kunjungan kOrang. kina tengah bz giler... ini pun curik masa sekejap je nie. rindu nak berblOgging sebenarnya..hihihihi.. Hari nie dah 28hb kan? tinggal lagi berapa hari lagi kina nak umumkan siapa pemenang teka muka kina tue. tak sabar rasanya nak umumkan... nak hari nie bOleh? huhuhuhu... tapi...dah ada pemenang ke? ngeh..ngeh..ngeh... kalau mcm tue tgu je lah 31hb nie. bOleh? 

saje je kina nie kan?? hahahaha..

sepanjang kina x berblOgging macam² cerita kina dengar. ada yang mak tikam anak la...mak simbah air panas dekat anak pasal laptOp kena air la.. fasha sanda dah putus dengan jejai la.. ada artis kena tangkap sebab duduk bersedudukan la.. dan mcm² lagi. teruk tul zaman sekarang nie... setiap hari ada je berita yg menggemparkan dunia. ape nak jadi daaaaa.....

tutup citer orang lain...nie kina nak citer pasal diri sendiri lak. hik.... baru² nie kina pergi i-City taw. kOrang dah ada yang pernah pergi? mesti dah ramai yang pernah pergi kan? kina je yang lambat... hahahaha..nak citer panjang x de masa. jOm je lah layang gambO kina hari tue..

alamak..nantilah kina share kat sini. hilang pulak gambO tue kat pendrive yg kina simpan malam tadi. dah edit taw gambOnyer..hilang pulak... huk..huk..huk..

2 comments:

PUANSTOBERI said...

aik..cena akak ley tatau kina wat contest neh. hihihi :D

Cempakamelati said...

Laaa baru jer nak baca pasal iCity, entry dah habis..ok saya tunggu.

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣