♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Wednesday, January 5, 2011

☻☺ Karam Singh HINA ORG MELAYU?? ☺☻

::assalamualaikum::

dah makan ke kOrang? Kina dah..baru jerk! tadi kina pergi Selayang nak bayar bil berokben. Pastu pergi makan dengan Supra dan adam. Masa makan tue supra citer la pasal Karam Sigh hina orang melayu. kina ckp la x dengar citer pun pasal tue. Dalam fikiran kina citer nie mesti ramai lagi yg tak tahu. sO kina rasa macam nak kOngsi je dengan kOrang kat sini. kOrang nak tahu tak? 

kalau NAKKKKKKK... KLIK kat bawah nie.
v
v
 

Dulu kina respect kat Karam Singh nie..suka dengan pantun-pantunya. Tapi sekarang dah TAKKKK!! x kiralah dia dalam keadaan separuh sedar  atau tak.. (dia mabuk time nie) Hormatlah sikit bangsa lain. Benda² mcm nie semua bangsa akan sensitif kalau bangsa sendiri di HINA. Cuba kita buat mcm tue..APE AKAN JADI??  mau gaduh sana gaduh sini.  kan?? cukup² lah..kina takut kejadian mcm 13 MAY berulang kembali. mintak simpang malaikat 44.

aminnnn.......

6 comments:

Zura said...

betul tue kina...dulu dialah yg menaikkan pepatah melayu..dr kite org melayu sendiri xth jd th.,..tp lah nie dia plak yg hina bangsa melayu...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Zura~

ha'ah zura, menci tul dgn dia skrg. skrg pun dia x de dah kat tv3. mybe kena gam kot.

Ummi Hanie said...

msti jatuh da dier punye populariti kan...org nyampah...itula buruknye mabuk

DiaUmaiNiNaz said...

maybe kot kena gam...biarlah dia karam dgn namanya tuh!

Sricahaya said...

ermm...bila dah mabuk mmg macam2 akan jadi..baru th cite ni..thank's kina share kat sini..

apeyx said...

pukul la saya.. haha. lawak pulak tgk. siap soh blanja satu kedai

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣