♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, July 4, 2011

..:: penat...tapi sOnOk! ::..

..assalamualaikum..

fuhhh.....
penat semalam x hilang lagi

bukan penat main tawwww....

x mo...x mo...jgn nakal!

huhuhuhuh...

penat wat kenduri cukur jambul Qaleesya, tahlil dan sambut nak puasa kat rumah mama kina. Walaupun kina x berapa sehat tapi hati serOnOk sgt sebab ramai sedara dan jiran² yg dtg. Penatnye mcm buat kenduri kawen ..padahal kenduri biasa je. 

tapi memang taw.. al-hamdulillah sgt² pada Tuhan kerana buatkan impian kami sekeluarga tercapai. setiap kali buat kenduri mesti ramai yg dtg memeriahkan.

nak citer banyak... kina pun x sehat lagi. so..layan je lah yew gambar kat bawah nie.







gambar candid kat atas nie... masa nie kami x ready lagi. orgnye dah amek gambar. kelakar kan? hehehehe...

5 comments:

bonda dadif aka akish said...

kehkeh....naseb bukan penat maen....

=P

aien sara said...

memang kelakar tp sume pic ok2 jela....cantik dn meriah...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

bonda dadif aka akish:

hehehe..x mo nakal..x mo nakal...hehehehe

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

aien sara:

mmg meriah.... bukan selalu dpt jumpa ramai² kan.

Cik Wanie Ghani said...

x per,
penat tue kjap saja,
tapi yg penting happy:)

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣