♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Thursday, April 21, 2011

☺pekerja baru...☺


citer nie mmg dah lama kina nak kOngsi ngan kOrang. tapi terlupa nak citer. ini pun kina amek gambar cOkelat guna handphOne baru lah perasan.

1 hari tue kina ada bawak adam pergi opis. sebab mama kina ada marhaban masa tue..disebabkan adam x de sape nak jaga kina pun bawak la adam. mula² ok la dia.. lama² dia dah mula rasa bOring. pagi tue kina pergi dengan supra balik kami naik bus. nie 1st time adam naik bus dengan kina.


pekerja baru tue tgh tengOk ThOmas and Friends...hari tue x delah kina buat kerja. sebab pekerja baru tue kOngker PC.


dia pun sebuk nak amek gambar...




tgk ..pekerja cOntOh ni. baru masuk kerja dah pandai buat kerja. huhuhuhu..

masa kami naik bus tue rasanya kina ada amek gamabr dia taw. tapi hilang pulak. pepun kina mmg penat bawak adam pergi opis. mcm ne lah mama kina jaga dia kan? dah besar nie dia semakin bijak. itu yg buat kina penat nak jaga. huhuhuhu..

16 comments:

intan_blur said...

cettt..aku ingt gamba pekeje tbaru smentara nak ganti ko..rupenye adem..tp bgus jg..ade karekter..hahahah

aku pun tobat beb..klu bw ank2 aku g ofis..last2 aku x buat keje..sbb asik monitor dorang jek

LyNn HaMzAh said...

lynn pernah bawa qis gie office...sama la pesen dgn adam...hehehe...sekejap main telefon...sekejap nak tgk mickey mouse...budak2...

Fadzli Amir said...

Penah gak bawak anak pi opis...habis dia selongkar....

Cik Wanie Ghani said...

pekerja yg sgt2 hebat,
boleh jadi pekerja contoh 2011...
hihihihi...


psstt,
yunk,
wanie dah 2 minggu blk dr Bandung,
hihihihi

Mak Su said...

bizi sunggguh :)

cantik wallpaper :)

alimaz kembara terasing said...

comeinya pekerja baru tu... leh ngorat... ahaks.

aien sara said...

hehehhehee..apa la ko as..mati2 aku ngt pekerja baru ko....rupa2 nyer adam yg comei kaco mama die wt kje yer.....sonok la adam yer ikot mama g opz yer...so ko dh dpt pekerja br ke as???

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~intan_blur~

hihihihi... amacam pekerja baru aku tuh. kalau ko nak dia kerja dgn ko pun blh. tapi kena ko tolong buatkan susu tuk dia la yew.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~LyNn HaMzAh~

itulah nye lynn..budak² kan. geram ada..lucu pun ada. kan?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Fadzli Amir~

hihihih..kalau dah budak² sama je la pesen dorang kan?

aien sara said...

hikhik....comel pekerja baru ko as.....sure adam sonok ikot mama die g opz......penat tak jg die kt opz as?? sure xble dok diam kan...hehhehee

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Cik Wanie Ghani~

la yew ker wanie..igt kat sana lagi. x pe lah. x de rezeki.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~Mak Su~

huhuhuhu...kawan kina yg buatkan.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~alimaz kembara terasing~

blh...hihihihi.

NICK IRFAN said...

wah! comelnye tgk adam

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NICK IRFAN~

tq nick...tgk la mama dia kan?

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣