♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, April 18, 2011

☺kepala ku pening☺

..assalamualaikum..

hai semua...ingatkan tido mlm tadi kepala pening dah hilang. rupanya bagun pagi tadi kepala bertambah pening. aduhaiii...dah la pagi nie kena pergi kerja awal. 
citer pasal keje nie kan... kina nak citer pada korang jap. hari sabtu baru² nie kina kena pergi tempat menembak di Mantin. tapi hati kina kuat kata x nak pergi. kebetulan pagi Sabtu tue kan hujan lebat. lagi la kina x nak pergi. 
tak lama lepas tue kina dpt 1 panggilan dari org yg pergi menembak tue. katanya mereka ditimpa kemalangan dan kecederaan. fuhhh.... kina dengar je berita tue kina terus ucapkan Al-hamdulillah. bukan bersyukur dorang kena kemalangan tue. bersyukur sebab kina x pergi hari tue.  kalau la kina pergi jugak....tak tahulah kina nie mcm ne. 

betul org kata..kalau hati x sedap mesti akan berlaku sesuatu pada diri kita kan? kina bersyukur sebab dorang x mengalami kecederaan yg dasyat. hanya patah hidung dan seliuh tangan je. semOga dorang cepat sembuh. kalau lambat sembuh takut kina yg naik hanginnn...sebab kerja dorang x de sape yg buat. ia akan menjadi 1 masalah besar pada cOmpany kina. 

hari nie x larat nak tulis panjang²... kepala pun mula nyuttt...nyuttt... balik. nak makan panadOl x sesuai pulak.. sebab kina kena pergi klinik jugak. tgk la ptg karang. dOakan kesihatan kina bertambah baik yew... sayang kat kOrang!

7 comments:

munna said...

nasib baik kan kina.... mmg ada org yg ada instinct kuat ni...semoga cepat hilang pening tu nanti

Zaidah said...

syukurlah kina tak gie....kekadang gerak hati kita ingin menyampaikan sesuatu...n secara kebetulan berlaku sebarang kejadian....itu semua anugerah Allah...semoga kina cepat sihat..

Dinaz said...

semoga kembali sihat n tak pening2 dah..dinaz sentiasa sayang kat Kina mucuk ni tau..take care n luv u...

Mak Su said...

setiap kejadian ada hikmahnya

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~munna~

kak munna...terima kasih yew.syg kat kak munna!

Poji said...

Sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya.

Cik Wanie Ghani said...

apapun wanie doakan cepat sembuh ok....

take care:)

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣