♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Tuesday, April 26, 2011

☺ cubby house..ada sape minat?☺

..assalamualaikum..

udah brp hari kina x update kan? kalau korang perasan la..x perasan x pe.
huhuhuhu..

kat sini kina nak prOmOt bizz sahabat kina nie (sugarbizzshoppe).. kali nie dia ada jual CUBE HOUSE..ia sesuai utk kanak². 

terdapat 2 pilihan warna iaitu warna PINK dan BLUE .


sape yg berminat klik je link dia yew..

selain tue dia ada jual baju kurung moden, lence pelbagai warna dan kek mcm² rasa.

5 comments:

zaidah said...

bilalah kina nak ade bizz sendiri....

intan_blur said...

aku pun nak beli jg..tp xtau bile.. huhuhu.dah ckp dah ngan ain

NICK IRFAN said...

eh! nmpk menarik tp nk beli sy blum kwin lagi jd xde anak lagi.. hehe

sal said...

promosi , promosi..

bole beli online yee..

Lynn Hamzah said...

nanti lynn singgah yer...tgk ada apa yang menarik...

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣