♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Friday, October 8, 2010

DEMAM 6 hari..begini ceritanya....(vol 2)

::salam::

kita sambung citer pasal demam hari tue....

~hari ke-4~

kina dah betul² x tahan bertapa sakitnya perot kina hari tue. kina menangis dan meraung (manja) kat depan supra. dia tgk kina mcm kecian jer.... tapi ape boleh dia buat??tapi yg kina rasa terharukan sepanjang kina sakit dialah yg kemas rumah...dia yg masak dan dialah yg layan kerenah adam. hari yg ke-4 nih hari sabtu...kina dah x tahan sangat kina ajak supra g spital Selayang. supra terus bwk kina g tempat kecemasan...sbb badan kina panas giler time tu. lama gak la kina kat situ...adalah dlm 3 jam..tapi layanan special. dorang cek betul² ape skt kina. amek darah...cek air kencing... rupanya....nak tahu ape penyakit kina??

adesssss....mmg kina dah agak!!! 

rupa-rupanya....





kina kena kecing kotot kotor beb..!!!

~ hari ke-5~

hari ahad sudah pasti kina cuti...tapi rasa cuak sebab esoknya hari isnin. kina demam lagi atau tidak. bukan ape kina rasa segan pulak cuti lama². mana tahu ada org x senang hatikan tgk kina cuti lama². pagi ahad tue badan kina sakit² lagi.... supra lah yg kemas rumah dan masak. petang tue kina x tahan sakit kina ajak supra pergi berurut. naseb baik akk yg tukang urut tue ada kat umah... dia urut satu badan...satu badan???? yup..

acah mak enonnnn....!!! giler? hilang akal nak urut satu badan??

hahahahah.... cuma bontot ...dan tut.... je yg tak urut. kiranya dah nak dekat satu badan jugak lah kan? akk tue kata ...

"banyaknye angin dalam badan ko as".... 

mana x byk, kentut pun x... berak pun x...mcm ne x byk angin dalam badan?? adesss...korang pernah rasa ape yg kina rasa x?? sakit OOOooo..... lepas nie kina nak minum air banyak². x mo kena kencing kotor lagi..TERSIKSA!!

~hari ke-6~

kina pergi kerja kejap jer..konon nak kejelah. rupanya masih sakit lagi. kina hari tue kerja halfday jer. hari selasa kina dah sihat...al-hamdulillah.

pada kawan² semua... jgn la terkena mcm kina. minumlah air kosong sebanyak yang mungkin. bila dah kena sakit dia x terkira.

1 comment:

nurul riza said...

saya jarang minum air masak....

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣