♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, October 23, 2010

..:: ATIE : MY 1ST GIVEAWAY ::..

::assalamualaikum::

hai kOrang... mesti mood sabtu x best kan? mesti bOring x tahu nak wat ape bg sape yg kena keje tuh. sama lah mcm kina...kina sOrang je nih kat Opis. niat di hati mcm nak balik. memandangkan kul 2 nie nak jumpa orang..kina terpaksa kena stay..igt pagi ni nak g PWTC...tapi terlupa nak bwk flayers biz kina. dah x jadi pergi...adess.. rugi². 

hari nie kina nak jOin GA blOg atiE's ..GA dia yg paling sempOi kina pernah jumpa. x yah wat n3 pasal GA dia nih. tapi kina ni kan rajin orangnya...utk mempromot GA dia..kina wat gak n3 pasal GA dia. (bukan nak bOdek lebih tawwwww!!..ngeeeeehhhhhhh)


tarikh tutup : 11.11.2010

2 comments:

mamalieyna said...

bagus la Kina ni..mewar2kan..bleh la org lain lain join sama ni..hehe..pepun good luck tuk KINA! ^_^

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~mamalieyna~

huhuhuhu...sama². good luck tuk awk jugak...!!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣