♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Monday, October 11, 2010

..:: Demi Kebahagiaan - Ikan dan Kura-kura ::.


::salam::

selamat petang semua!! mesti dah x byk keje kan?? mana yg dOk umah tue kerja mmg dah kasi settle semua kan?? yg dOk opis?? harap² kOrang pun dah settle keje² kOrang. nti asyik dok belek blOg kang...keje x siap. 

petang² nie kina nak kOngsi videO dari yOu tube yg kina dpt kat FB baru² nie.

jOm layannnnn!!



sO...kOrang nak buat ape lepas nie?? nak bela ikan lagi ker?? tepuk dada tanya hati.... 

kalau rasa² mcm nak tahu betOl atau tidak...kOrang lebih baik tanya yg arif lagi bijak sana pasal hukum alam ini. kina cuma kOngsi ape yg kina tahu....

lepas nie x tahu lah supra nak lepaskan ikan adam tue ke tak...


2 comments:

NICK IRFAN said...

video ape tu??? sy xpdt buka intenet low...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~NICK IRFAN~

nie pasal ikan dan kura². nick irfan kena tgk sendiri. akk x tahu nak citer mcm ne.kalau tenet dah ok tgk taw!

H A R U S!!

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣