♣ ♣ KLIK² la kat sini yew...nak penuhkan ASB nie ♣ ♣

☺jOm KLIK²..pastu kina KLIK² kat kOrang pulak☺

♣ ♣ diAKTIFkan oLeh ♣ ♣

Saturday, April 24, 2010

..:: cOntest baca lOndOn : menang lOndOn ::..

::salam::


hari nie kina mmg rajin..rajin nak jOin cOntest. bulan nih jer dah dua kali kina jOin cOntest. nak jOin pun suka suki jer..nak meriahkan majlis la katakan. kalau rezeki kina murah..bOleh menang!! 
cOntest kali nih 

diwujudkan oleh Long Haffiz. Dia adalah seorang pelajar yang sedang belajar di London sekarang dan dia merupakan orang yang di sebalik blog "Coretan Perantau". Dia dengan besar hatinya dan bukak dada luas-luas bermurah hati untuk memberi barang free daripada London untuk pengikut setia dia.(bukan pengikut setia pun boleh) Tapi bukannya dapat free macam tu jerrrrrr....TAPI kOrang kenalah join cOntest dia dulu yang bertajuk "Contest Baca London : Menang London"
cOntest ini akan last 04 May 2010. Jadi, apa yang perlu dibuat?! Ikuti di bawah ini~!!
(kina copy & paste syarat2nya)

Perkara 01 : Buat satu entri yang menceritakan pasal kontest ini dengan tajuk "Contest Baca London : Menang London". Di dalam entri itu, korang perlu pilih satu entri yang paling best dari blog aku ini dan bagitahu kenapa entri itu yang paling best bagi korang. Entri yang korang pilih daripada blog aku nie mestilah terus link ke entri tersebut.
Perkara 02 : Selain itu, di dalam entri itu juga, korang perlu cakap bagaimana korang dapat tahu pasal kontest ini. Daripada sini ataupun daripada orang lain. Terpulang yerk~!!
Perkara 03 : Selepas korang dah siap tulis dan publish entri itu, sila tinggalkan komen di blog entri ini supaya aku tahu yang korang dah join kontest ini dan aku boleh ambil jawapan korang untuk penilaian. 
inilah jawapan yg aku perjuangkan kat cOntest nih.
V
V
v
v
v

Dengan perasaan kina yg berbunga-bunga dan penuh bangga ingin kina umumkan bahawasanya kina ingin menyertai cOntest baca lOndOn : menang lOndOn oleh si sengal tapi bijak iaitu LONG HAFIZZ BIN LONG LONG HASSAN.
~pOster rasmi cOntest nih~

dan ini adalah jawapan kina 

kOmen Aku : kina suka entry nih sebab kina baca jer kina terus suka a.k.a minat kat ko lOng apis. bila baca pengalaman ko mula2 nak fly ke lOndOn kina rasa terharu dan sedih. macam2 pengalaman ko tempuh. semakin panjang kina baca pengalaman tuh rasa macam best sgt!! (kina pun ada komen kat entry tuh). cara dan penulisan ko pun bOleh tahan...rasa jauh di mata dekat di hati.
Referral Contest : Long Haffiz

sekian saja...terima kasih.


adesss...dah siap!! kina harap adalah harapan nak menang. kOrang dOa2 lah kina menang yew? nak jOin sekali pun bOleh. ada rezeki menang lah kita. bukan senang taw nak dapat hadiah dari lOndOn. hadiah2 yg dia nak bagi kita free tue pun bOleh tahaaaannnnn...


nak tahu ape hadiahnyer?
V
V
v
v
Dua Entri Terbaik : Akan menerima GBP 15.00 setiap seorang. Terpulang kepada kita2 samada nak GBP 15.00 cash untuk setiap orang ataupun nak dia belikan barang-barang dari London yang berharga sama.
Kita2 nih yg menang nih :  akan menerima key chain dan mouse pad London bagi setiap seorang yang bernilai lebih kurang GBP 5.00 setiap satu. Selain itu, sekiranya dia sempat siapkan, kita2 juga akan dapat CD E-book London pertama dari lOng Hafizz lOng Hassan
~so ape tunggu lagikkkkkk??~

4 comments:

Unknown said...

Selamat berjaya kina! Semoga usaha kina masuk contest akan berhasil. Kakchik tak sempat nak sertai apa-apa contest sekarang ni sebab terlalu banyak kerja. Good luck!

Ju@Lucky^Mummy said...

Kina.. kina lom bg details kat saya lagi..

http://luckytuah.blogspot.com/2010/04/dan-pemenangnya.html

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

~kakchik~

terima kasih kakchik..kina hargai sgt2!!

i love u lahhhh!!

MrsLove said...

gud luck eh...(^_~)V

♣ kOrang KLIK kina..kina KLIK kOrang ♣